بهترین برندهای تشک ایرانی را انتخاب کنید و از آن‌ها لذت ببرید

بهترین برندهای تشک ایرانی ⇐ در صورتی که مایل به تغییر تشک تخت‌تان هستید و در انتخاب برندهای متنوع تشک نو جهت خرید، سردرگم شده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. ما در این مطلب، به بررسی انواع برندهای با کیفیت ایرانی پرداخته‌ایم تا شما با خیالی آسوده‌تر تشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و از خریدتان لذت ببرید. حق هر کسی است که پس از ساعت‌‌ها کار و خستگی در محیط کار، خستگی ناشی از رانندگی و شنیدن بوق‌های ممتد سایر رانندگان پشت ترافیک مانده، زمانی را برای استراحت در نظر بگیرید و بدون داشتن دغدغه بخوابید و از  زمانی را برای استراحت در نظر بگیرید و بدون داشتن دغدغه، بر روی تشکی راحت دراز بکشید و آسوده بخوابید و تمام خستگی‌تان را رفع کنید. اما برای داشتن یک خواب آسوده، باید تشکی را خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به خواب راحت‌تر شما کمک کند. لازمه این کار، این است که قبل از خرید تشک، بدانیم که کدام مارک تشک، برند خوبی است و نیاز ما را برطرف خواهد کرد؟

ما در اینجا، نگاهی به شرکت‌های ایرانی تشک‌سازی می‌اندازیم و به بررسی کیفیت و قیمت محصولات هر کدام خواهیم پرداخت. در کنار این کار، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز نظرات کاربران را در مورد کیفیت مارک‌های مختلف تشک و مقرون به صرفه بودن خرید هر کدام از این تشک‌ها، دنبال می‌کنیم تا بهترین مارک تشک را برای خرید انتخاب کنیم.

ما در ادامه در مورد هفت مارک مختلف تشک‌های ایرانی بحث خواهیم کرد که شامل مارک‌های «دنلوپ» «رویا»، «خوشخواب»، «وگال»، «رویال»، «نرم‌آسا» و «ژینورا» می‌باشد. با نگاهی به نظرات کاربران مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تارنماهای مختلف، می‌توان گفت که از میان این هفت مارک، برند «رویا» و «دنلوپ»، بهرتین مارک تشک است.

 

مشاوره خرید بهترین برندهای تشک ایرانی

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

 

ما در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین مارک‌های تشک ایرانی خواهیم پرداخت.

 

معرفی انواع و اقسام مدل‌های تشک

توجه داشته باشید که انواع مختلفی از تشک وجود دارد که به طور کلی شامل سه مدل تشک‌های طبی، تشک‌های فنری و تشک‌های پاکت اسپرینگ است.  به طور معمول، تشک‌های طبی به این علت که بدون فر است و لرزش کمتری دارد، برای افرادی توصیه می‌شود که کمردرد دارند. مدل دوم تشک‌ها، تشک‌های فنردارد هستند که بسیار راحت بوده و بیشتر از هر کسی افراد سنگین‌وزن، طرفدار این مدل از تشک‌ها هستند. سومین مدل تشک، که مدلی پرطرفدار و باکیفیت است، تشک‌هایی با فرمنفصل هستند که با نام تشک‌های پاکت اسپرینگ شناخته می‌شوند. این مدل از تشک‌ها، از کیفیت خوبی برخوردار است و در هنگام غلت زدن افراد، لرزشی ندارند و شکل بدن هر فردی را به خود می‌گیرند.

چگونگی تعیین اندازه تشک‌

توجه داشته باشید که تشک‌ها، دارای اندازه‌های متفاوتی هستند و در اندازه‌های یک نفره، دونفره، مخصوص کودکان، مخصوص نوجوانان، طراحی شده‌اند. تشک‌ها دارای طوی ثابت و عرضی متغیر هستند. طول تشک‌ها، ثابت بوده و دو ‌متر می‌باشد؛ در حالی که عرض تشک‌ها متغیر بوده و بین نود سانتی‌متر تا دو متر تغییر می‌کند.

بنابراین، می‌توان گفت که هزینه خرید تشک، بسته به نوع مدل تشک و اندازه آن متغیر است.

معرفی برترین مارک‌های تشک ایرانی

اکنون به معرفی انواع و اقسام مارک‌های مختلف تشک‌های ایرانی می‌رسیم. می‌دانیم که در کنار تشک‌های باکیفیت خارجی با مارک‌های معتبر خارجی (که پرهزینه و گران قیمت هستند)، تشک‌های ایرانی با کیفیت نیز وجود دارد که شرکت‌های ایرانی آنها را با کیفیت خوبی به بازار عرضه می‌کنند. به احتمال فراوان، با برخی از این مارک‌ها آشنا باشید و ممکن است که نامشان به گوشتان برخورد کرده باشد؛ اما از هزینه و تنوع این محصولات اطلاع دقیقی نداشته باشید. ما در این بخش، بهترین برندهای تشک ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

(۱) تشک‌های برند «دنلوپ»

اولین برندی که به شما معرفی می‌کنیم، از بهترین برندهای تشک ایرانی می‌باشد که توسط شرکت «دنلوپ» تولید می‌گردد. شرکت تولیدی دنلوپ، افتخارات زیادی را در حوزه تولید تشک در ایران داشته و همچنین در عرصه صادرات بسیار خوش درخشیده است. از مزایای شاخصی که این برند را از سایر برندها متمایز کرده است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • اولین تولیدکننده تشک دست ساز در خاورمیانه
  • اولین تولیدکننده تشک طبی و اسفنج مموری در ایران
  • تنها تشک طبی با سیستم اسکن ستون فقرات در خاورمیانه
  • نماینده انحصاری بکارت بلژیک
  • نماینده انحصاری Sleep Market ترکیه
  • نماینده انحصاری Sensor Pad کانادا
  • صادرات به بیش از ۱۵ کشور

 

در ساخت و تولید تشک‌های با برند «دنلوپ»، از فناوری‌های به روز دنیا با استفاده از خطوط تولید کامل بهره گرفته‌ شده است. اگر به سایت تشک‌سازی دنلوپ مراجعه کنید، با تنوع این مارک از تشک در مدل های تشک های فنری، تشک های تزریق فوم در فنر و تشک فنر پاکت اسپرینگ روبه‌رو خواهید شد. انواع مدل‌های تشک دنلوپ، شامل مدل‌های «آمیتیس»، «پرستیژ» ، «تیتان»، «ساپفایر»، «ویکتوریا»، «بامبو»، «ویسپر»، «مدیکال»، «ورتو»، «آیکون»، «استلا»، و «پروکنت»، است. توجه داشته باشید که بیشتر مدل‌های تشک دنلوپ،  اسفنج چند لایه دارد و در آن از الیافی استفاده شده است که ضد حساسیت است. 

نحوه خرید تشک های برند «دنلوپ»

برای خرید تشک‌های برند دنلوپ، می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی شرکت دنلوپ، آدرس نمایندگی‌های این شرکت را در شهرهای مختلف بیابید و برای خرید اقدام کنید. همچنین، با تماس با مسئول فروش شرکت دنلوپ، می‌توانید به صورت تلفنی، اقدام به ثبت سفارش و خرید تشک‌های مختلف این برند نمایید.

 

مشاوره خرید انواع تشک های شرکت دنلوپ

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

 

(۲) تشک‌های برند «رویا»

دومین برندی که به شما معرفی می‌کنیم، برترین برند تشک در ایران می‌باشد که توسط شرکت «رویا» تولید می‌گردد. مسئولین شرکت رویا، مدعی هستند که در ساخت و تولید تشک‌های با برند «رویا»، از فناوری‌های به روز دنیا بهره گرفته‌اند و از خط تولید کاملی بهره‌مند هستند. اگر به سایت تشک‌سازی رویا مراجعه کنید، با تنوع این مارک از تشک روبه‌رو خواهید شد. انواع مدل‌های تشک رویا، شامل مدل‌های «بونل»، «مدیکال» و «اولترا»، است. توجه داشته باشید که بیشتر مدل‌های تشک رویا،  اسفنج چند لایه دارد و در آن از الیافی استفاده شده است که ضد حساسیت است. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، این است که تشک‌های شرکت رویا، دارای گارانتی ۲ تا ۸ ساله هستند که این ضمانت، خیال مشتری‌ها را از لحاظ کیفیت، آسوده می‌کند.

پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی

تشک رویا به صورت رسمی در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعالیتی ندارد؛ تنها چند فروشگاه متفرقه در پیج اینستاگرام خود محصولات شرکت رویا را تبلیغ می‌کنند که پیج رسمی این شرکت نمی‌باشد. راه‌های ارتباطی با این شرکت، محدود به شماره‌های تماس و تارنمای مربوطه می‌باشد. با این وجود، با مشاهده نظرات کاربرانی که این محصولات را خریداری کرده‌اند، شما می‌توانید به کیفیت این محصولات پی ببرید. در حقیقت، شما می‌توانید از لحاظ قیمت محصولات و نظرات کاربران، به بررسی هر محصول بپردازید و با مقایسه با سایر برندها، برند مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربرانی که تشک‌های «شرکت رویا» را خریداری کرده‌اند:

برای مشاهده نظرهای کاربرانی که تشک‌های رویا را خریداری کرده‌اند، می‌توانید وارد تارنمای شرکت رویا شده و در بخش مربوط به فروش تشک‌های رویا، نظرات کاربران را مشاهده فرمایید. اغلب نظرات کاربران، در مورد کیفیت مطلوب تشک‌های رویا می‌باشد و به کیفیت عالی، دوام بالا، راحتی محصول و مقرون به صرفه بودن هزینه خرید تشک رویا اشاره کرده‌اند.

اگر به صفحه فروش این محصول در تارنمای «دی جی کالا» نیز مراجعه کنید، نظرات کاربرانی را مشاهده خواهید کرد که این محصول را خریده‌اند. اغلب این کاربران، از خرید خود رضایت داشته و نظرات مثبت و رضایت بخش خود را از کیفیت محصول بیان نموده اند. تعداد محدودی از کاربران هم در نظرات خود به این مسئله اشاره کرده‌اند که پس از استفاده از تشک رویا، دچار کمردرد شده‌اند.

در تارنمای «نی‌نی سایت» نیز اغلب کاربرانی که تشک رویا را خریداری کرده‌اند، نظر مثبتی نسبت به این محصول داشته و به تعریف از کیفیت، دوام، راحتی و مقرون به صرفه بودن هزینه خرید این محصول اشاره کرده‌اند.

نحوه خرید تشک های  برند «رویا»

برای خرید تشک‌های برند رویا، می‌توانید با مراجعه به تارنمای رسمی شرکت رویا، آدرس نمایندگی‌های این شرکت را در شهرهای مختلف بیابید و برای خرید اقدام کنید. همچنین، با تماس با مسئول فروش شرکت رویا، می‌توانید به صورت تلفنی، اقدام به ثبت سفارش و خرید تشک‌های مختلف این برند نمایید. همچنین، در فروشگاه‌های اینترنتی هم می‌توانید اقدام به خرید این محصول نمایید. توجه کنید که پیش از ثبت سفارش، هزینه ارسال را نیز از فروشنده محصول، جویا شوید.

 

(۳) تشک‌های برند «خوشخواب»

برند خوشخواب برند معتبری است و اعتبار این برند تا حدی است که بسیاری از افراد، تشک‌های تختخواب را خوشخواب می‌خوانند. شرکت خوشخواب، فعالیت‌های خود را از پیش از انقلاب و در سال ۱۳۳۸ آغاز نموده و امروزه نمایندگی‌های این شرکت در اغلب شهرهای بزرگ فعال هستند.

شرکت خوشخواب، انواع مدل‌های طبی، فنر دار و پاکت اسپرینگ (فنر منفصل) را تولید می‌کند. توجه داشته باشید که با توجه به نام محصولات برند خوشخواب، مدل آن را نمی‌توانید تشخیص دهید. فقط توجه داشته باشید که در میان تشک‌های شرکت خوشخواب، نام مدل‌های طبی این برند، «آناهیتا»، «سوپراستار» و «آلینا» است.

پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی

با مراجعه به تارنمای رسمی شرکت خوشخواب، می‌توانید در کنار مشاهده انواع و اقسام مدل‌های مختلف تشک‌های این برند، هزینه خرید آنها را نیز مشاهده کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید و از خرید خود لذت ببرید.

در بخش پایینی تارنمای شرکت خوشخواب، لوگوهای شبکه‌های اجتماعی (فیس‌بوک، اینستاگرام، تلگرام، پینترست و غیره) مربوط به این شرکت را مشاهده می‌کنید که به جز اینستاگرام (که به صورت محدود فعال است)، مابقی به صورت صوری و ظاهری بوده و وجود خارجی ندارند.

نظرات کاربرانی که تشک‌های «شرکت خوشخواب» را خریداری کرده‌اند:

شرکت خوشخواب در اینستاگرام فعالیت محدودی دارد و به همین دلیل، نظرات خاصی در مورد محصولات این برند مشاهده نشد. برای مشاهده نظرات کاربرانی که تشک‌های شرکت خوشخواب را خریداری کرده‌اند، می‌توانید به فروشگاه دی‌جی‌کالا مراجعه کنید. اغلب کاربران دی‌جی‌کالا، از خرید تشک‌های خوشخواب رضایت دارند و نظر مثبت خود را بیان نموده‌اند. به نظر این کاربران، تشک‌های خوشخواب، واقعا خوشخواب بوده و نظر مثبتی را در مورد دوخت رویه تشک و جنس فنر‌های تشک بیان کرده‌اند. با این وجود به عقیده کاربران، به نظر می‌رسد که تشک‌های خوشخواب، وزن زیادی دارند و جابجایی آنها سخت‌تر است. همچنین، به عقیده برخی دیگر از کاربران، وسط تشک پس از چند سال استفاده، گود می‌شود.

نحوه خرید تشک های  برند «خوشخواب»

یکی از راه‌های خرید تشک‌های «خوشخواب»، مراجعه اینترنتی به تارنمای رسمی شرکت خوشخواب و ثبت سفارش محصول مورد نظر در این شرکت می‌باشد. همچنین، می‌توانید از نمایندگی‌های شرکت خوشخواب خرید کنید. راه دیگر برای خرید تشک خوشخواب، مراجعه به آنلاین‌شاپ‌هایی است که محصولات شرکت خوشخواب را برای فروش ارائه کرده‌اند.

 

مشاوره خرید بهترین برندهای تشک ایرانی

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

(۴) تشک‌های برند «وگال»

در میان برندهایی ایرانی چهارمین برند معتبر برند وگال است؛ با این وجود، تشک وگال، محصول مشتری از کشور ایران و کشور ترکیه می‌باشد. مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید مدل‌های مختلف تشک وگال، به میزان ۷۰ درصد تولید شرکت تشک وگال می‌باشد؛ یعنی، پارچه، فنرهای مورد استفاده در تشک‌های فنردار، فوم مخصوص PE و سایر لوازم جانبی به میزان ۷۰ درصد، تولید کارخانه‌های مربوط به این شرکت است. مزیتی که تشک‌های برند وگال دارند، این است که این شرکت دارای تشک‌هایی با مدل‌های متنوع و سایزبندی خوبی بوده و ۲۵ مدل و ۳ تا ۵ نوع اندازه مختلف دارد و این تنوع محصول می‌تواند برای مشتری جالب توجه باشد.

شعاری که شرکت تشک‌سازی وگال از آن بهره می‌گیرد، کیفیت بالا و مشتری‌مداری است که با تکیه بر آن، محصولات خود را برای مشتریان مختلف عرضه می‌کند. این شرکت، در زمینه کالای خواب ایرانی، محصولات خود را علاوه بر  عرضه در داخل، به خارج از کشور نیز صدر می‌کند.

پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی

شرکت تشک وگال، علاوه بر تارنمای مختص خود، در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلفی نظیر واتس‌آپ، تلگرام، اینستاگرام و فیس‌بوک نیز فعالیت دارد. لینک مربوط به کانال تلگرام این شرکت، قابل ورود نبود؛ با این وجود، اینستاگرام این شرکت به راحتی قابل دسترسی است. شرکت وگال، محصولات خود را در واتس‌آپ، اینستاگرام و فیس‌بوک به خوبی معرفی کرده و کاربران می‌توانند با داشتن لینک مربوط به شرکت وگال، با محصولات این شرکت آشنا شوند و نظرات کاربرانی را که از این شرکت خرید کرده‌اند، مشاهده کنند.

نظرات کاربرانی که تشک‌های «شرکت وگال» را خریداری کرده‌اند:

برای مشاهده نظرهای کاربرانی که تشک‌های وگال را خریداری کرده‌اند، می‌توانید وارد اینستاگرام این شرکت شده و نظرات کاربران را مشاهده بفرمایید. نظر اغلب کاربرانی که تشک‌های خود را از محصولات شرکت وگال خریداری کرده‌اند، مثبت بوده و اغلب از خرید خود راضی بوده‌اند. با ماجعه به تارنمای نی‌نی سایت و مشاهده نظرات کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، نشان داد که برخی از آنها، از خرید تشک وگال رضایت داشته‌اند.

نحوه خرید تشک های  برند «وگال»

با استفاده از اینترنت و مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی که تشک‌های با برند «وگال» را ارائه کرده‌اند، می‌توانید این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و اقدام به ثبت سفارش و خرید آن نمایید. همچنین، می‌توانید با مراجعه اینترنتی به تارنمای شرکت وگال، تشک‌های تولیدی این شرکت را سفارش دهید.

 

مشاوره خرید بهترین برندهای تشک ایرانی

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

 

(۵) تشک‌های برند «رویال»

شرکت «رویال»، تشابه اسمی فراوانی با شرکت «رویا» دارد. با این وجود، این شرکت پنجمین شرکت معتبر در زمینه تولید تشک‌های داخلی محسوب می‌شود. آغاز فعالیت شرکت رویال، مربوط به سال ۱۳۷۲ بوده و تاکنون ادامه دارد. با توجه به اینکه محصولات شرکت رویال، مشتریان زیادی دارد، به همین علیت در بازار، محصولات مشابه و تقلبی با نام این شرکت دیده می‌شود. بنابراین، مسئولین شرکت رویال، برای جلوگیری از خرید اشتباه، برای هر یک از محصولات خود، شماره سریال مخصوصی را ارائه کرده است تا مشتریان با خیالی آسوده کالاهای این شرکت را خریداری کنند و از اصالت کالا اطمینان یابند. مشتریان این محصول، می‌توانند در هنگام خرید شماره سریال مخصوص هر کالا را به شماره مربوطه که در تارنمای رسمی شرکت رویال ارائه شده است، پیامک کنند و از اصالت کالا اطمینان یابند. همچنین، بر روی هر تشک رویال، هولوگرام مخصوص به این شرکت وجود دارد که نشان از اصالت تشک‌های رویال است. تشک‌های رویال نیز مدل‌های مختلفی دارد که آنها را با نام‌هایی مانند «آسافرم»، «کامفورتر»، «کاسپین» و «رمانتیک» به بازار عرضه کرده است.

پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی

توجه داشته باشید که شرکت تشک رویال در شبکه‌های اجتماعی فعال نیست  و در تارنمای رسمی مربوط به شرکت نیز تذکر داده شده است که امکان تقلبی بودن محصول وجود دارد و جهت تعیین اصالت کالا، در کنار مشاهده هولوگرام، ارسال شماره سریال مخصوص هر محصول به شماره‌ای که در سایت درج شده است، ضرورت دارد. در تارنمای این شرکت، لینک‌های مستقیم مربوط به شبکه‌های اجتماعی مشاهده نمی‌شود؛ بنابراین، ما نیز صفحه‌های اینستاگرامی با لوگوی رویال را مورد بررسی قرار ندادیم. شما نیز می‌توانید از طریق تارنمای شرکت، کانال تلگرامی شرکت، شماره پیامک درج شده در سایت و شماره تماس شرکت، با رویال در اتباط باشید و پس از آشنایی با محصولات رویال و اطمینان از اصالت کالا، اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید..

نظرات کاربرانی که تشک‌های «شرکت رویال» را خریداری کرده‌اند:

تشک‌های رویال یکی دیگر از برندهای ایرانی تشک‌سازی است. که نسبت به چهار برندی که شرح دادیم، از نظر مشتریان و کاربران مختلف رضایت کمتری نسبت به خریدشان داشته‌اند. در حقیقت، میزان عدم‌رضایت کاربرانی که از تشک رویال استفاده می‌کنند، کمی بیشتر از کاربرانی است که از این محصول رضایت دارند. شاید هم علت عدم رضایت، خرید تقلبی محصول باشد؛ به عقیده برخی از کاربران، خرید تشک رویال، نسبت به هزینه‌ای که صرف خرید این محصول کرده‌اند، رضایت بخش بوده است. آنچه که از نظرات کاربران برمی‌آید، تعداد افرادی که این برند را توصیه نکرده‌اند، نسبت به کاربرانی که این محصول را توصیه کرده‌اند، کمی بیشتر است. برخی از کاربران، نسبت به اندازه استاندارد تشک رضایت نداشته‌اند و در اصل بودن کالا تردید داشته‌اند. به عقیده برخی دیگر از کاربران، حالت فنری تشک به صورت استاندارد نیست. با این وجود، برخی از کاربران نیز بر کیفیت بالای تشک رویال اذعان دارند و بیان کرده‌اند که سال‌ها در حال استفاده از تشک‌های با برند رویال هستند. با این وجود، آنچه که مشخص است، میزان رضایت کاربران از این کالا، در حد متوسط می‌باشد.

نحوه خرید تشک های برند «رویال»

برای خرید تشک‌های برند «رویال»، می‌توانید به تارنمای رسمی شرکت رویال مراجعه کنید و در این تارنما، فهرست کاملی از نمایندگی‌های این شرکت را مشاهده خواهید کرد که آدرس و شماره تماس آنها ثبت شده است که می‌توانید با مراجعه به آنها، اقدام به خرید تشک‌های برند «رویال» نمایید.

همچنین، شما می‌توانید تنها با یک تماس، تشک‌های برند رویال را مستقیما از کارخانه آن سفارش دهید و بدون پرداخت هزینه ارسال، سفارش خود را دریافت کنید.

در فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی نیز می‌توانید محصولات برند رویال را خریداری کنید.

 

 

مشاوره خرید بهترین برندهای تشک ایرانی

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

(۶) تشک‌های برند «نرم‌آسا»

برند «نرم‌آسا»، مربوط به شرکت فنی و مهندسی نرم‌آسا می‌باشد. این شرکت، با بیش از بیست سال تجربه در عرصه‌های مختلفی چون واردات، فروش، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات دوخت و تولید کالای خواب فعال است. یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فنی و مهندسی نرم‌آسا، شرکت «هما نرم‌آسا پرشیا» می‌باشد. این شرکت، فعالیت‌های خود در زمینه تولید و عرضه محصولات خواب، از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده است و یکی از کالاهای این شرکت، تشک‌های خواب نرم‌آسا می‌باشد. به عقیده مهندسان و مسئولان این شرکت، محصولات و کالاهای خواب نرم‌آسا، از استاندارهای جهانی برخوردار است و قابلیت رقابت با محصولات مشابه وارداتی را دارد. شرکت نرم‌آسا، سلیقه ایرانی را در تولید محصولات خود در نظر می‌گیرد و از مواد بهداشتی و قابل بازیافت استفاده می‌کند.

پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی

با مراجعه به تارنمای رسمی شرکت نرم‌آسا، می‌توانید، آدرس وبلاگ نرم‌آسا و لوگوهای شبکه‌های اجتماعی (از جمله فیس‌بوک، توئیتر اینستاگرام) مربوط به این شرکت را مشاهده کنید و با ورود به هر شبکه، با محصولات مختلف شرکت نرم‌آسا آشنا شوید. در این شبکه‌ها، می‌توانید انواع و اقسام مدل‌های مختلف تشک نرم‌آسا را مشاهده کنید و با خصوصیات هر یک از محصولات آشنا شوید. همچنین، می‌توانید نظرات سایر کاربران را در مورد کیفیت محصولات جویا شوید.

نظرات کاربرانی که تشک‌های «شرکت نرم‌آسا» را خریداری کرده‌اند:

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که تشک‌های نرم‌آسا را عرضه می‌کند، فروشگاه نی‌نی سایت می‌باشد؛ با ورود به این سایت، می‌توانید نظرات سایر کاربران را در مورد تشک‌های نرم‌آسا جویا شوید. در مجموع، کاربرانی که از نی‌نی‌سایت تشک‌های نرم‌آسا را خریداری کرده‌اند، از خرید این تشک رضایت داشته‌اند.

نحوه خرید تشک های برند «نرم‌آسا»

یکی از راه‌های خرید تشک‌های «نرم‌آسا»، مراجعه اینترنتی به تارنمای شرکت نرم‌آسا و ثبت سفارش محصول مورد نظر در این شرکت می‌باشد. همچنین، با استفاده از اینترنت و مراجعه به آنلاین‌شاپ‌هایی که تشک‌های با برند «نرم‌آسا» را در فروشگاه‌های اینترنتی خود دارند،  می‌توانید این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و اقدام به خرید آن نمایید.

 

 (7) تشک‌های برند «ژینورا»

یکی دیگر از برندهای معتبر ایرانی در تولید کالاهای خواب و منسوجات خانگی، برند ژینورا می‌باشد. شرکت ژینورا، با ادعای داشتن کادر متخصص و باتجربه و مجرب، اهداف فعالیتی خود را بر تولید محصولات خواب و منسوجات خانگی بنا گذاشته است. به گفته مسئولان شرکت ژینورا، این شرکت برای تولید کالاهای خود، از با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده کرده و از تلفیقی از تجهیزات تمام اتوماتیک ایرانی و خارجی بهره می‌گیرد. همچنین، مسئولان شرکت ژینورا، اساس فعالیت‌های خود را مبتنی بر سلیقه مصرف‌کنندگان دانسته و عامل پیشرفت این شرکت را رضایت خریداران عنوان می‌کند.

پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی

برای آشنایی با محصولات شرکت ژینورا، می‌توانید به تارنمای این شرکت وارد شوید و محصولات متنوع این شرکت و خصوصیات آنها را مورد بررسی قرار دهید. در تارنمای مربوط به شرکت ژینورا، پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، می‌توانید با مطالعه راهنمای خرید، اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید. توجه داشته باشید که شرکت ژینورا برای تبلیغ و فروش محصولات خود، در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی (از جمله تلگرام، اینستاگرام و ایتا)، فعالیت دارد.

نظرات کاربرانی که تشک‌های «شرکت ژینورا» را خریداری کرده‌اند:

کاربرانی که تشک‌های ژینورا را خریداری کرده‌اند، در مورد کیفیت این محصول نظرات مختلفی دارند. با این وجود، میزان عدم‌رضایت کاربرانی که از تشک ژینورا استفاده می‌کنند و نسبت به آن نظر منفی دارند، کمی بیشتر از کاربرانی است که از این محصول رضایت دارند. کاربرانی که نظر منفی نسبت به تشک‌های ژینورا دارند، ضعف محصولات این برند را استقامت اندک و نازک بودن تشک‌ها می‌دانند و عقیده دارند که لبه‌های تشک‌های ژینورا ضعیف کار شده است. با این حال، برخی از کاربران نیز بر کیفیت بالای تشک ژینورا تاکید دارند و خرید این محصول را پیشنهاد می‌کنند.

نحوه خرید تشک های  برند «ژینورا»

برای خرید تشک‌های برند «ژینورا»، بهترین راه مراجعه اینترنتی به تارنمای رسمی فروشگاه شرکت ژینورا شده و با مشاهده انواع مدل‌های تشک با برند ژینورا، محصول مورد علاقه خود را انتخاب کرده و پس از افزودن به سبد خرید خود، نسبت به ثبت سفارش محصول اقدام نمایید.

 

 

مشاوره خرید بهترین برندهای تشک ایرانی

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

 

جمع‌بندی برترین مارک‌های تولیدی تشک در ایران

در هنگام خرید، هزینه محصول و اینکه شما چه بودجه‌ای را برای خرید آن محصول در نظر گرفته‌اید، اهمیت فراوانی دارد. تشک، وسیله‌ای است که هر ساله امکان تعویض آن وجود ندارد و خانواده‌ها اغلب پس از خرید تشک، چندین سال از آن استفاده می‌کنند. بنابراین، پیش از خرید و در هنگام خرید، به کیفیت و راحتی محصول توجه کنید. توجه داشته باشید که استفاده از محصولات با کیفیت‌تر، در سلامتی جسمی (سلامت کمر و گردن) شما نیز موثر است. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که شما با پرداخت کمی بیشتر از مبلغی که برای خرید تشک در نظر گرفته‌اید، محصول با کیفیت‌تری را خریداری کنید و سلامت بمانید.

ما در این مطلب، در مورد بهترین برندهای تشک ایرانی صحبت کردیم و با توجه به نظرات کاربران کیفیت و ارزش خرید هر کدام از تشک‌های با مارک ایرانی را به ترتیب شرح دادیم.

شما نیز اگر دوست دارید، می‌توانید در مورد هر کدام از برندهای ایرانی تشک‌هایی که خریداری نموده‌اید، نظرات و تجارب خود را در قالب یک کامنت برای ما ارسال کنید و خریداران را در انتخاب و خرید برترین مارک تشک‌های ایرانی همراهی کنید.