خرید تشک خوشخواب اصل از کارخانه

تشک در ذهن بسیاری از مردم با نام تشک خوشخواب ماندگار شده است. اما آیا میدانیم یک تشک خوشخواب اصل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

انسان ها یک سوم عمر خود را در خواب بسر میبرند. از همین رو، توجه به کیفیت تشک از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است. از ویژگیهای یک تشک خوشخواب باکیفیت میتوان به دوام و طول عمر بالای آن، ارتفاع مناسب، کیفیت بالای مواد اولیه و راحتی منحصر به فرد آن اشاره کرد که در ۳ دسته بندی زیر تولید میشوند:

– تشک‌های فنری خوشخواب
– تشک فنر منفصل خوشخواب (پاکت اسپرینگ)
– تشک طبی خوشخواب (اسفنجی یا بدون‌فنر)

معرفی کارخانه تشک خوشخواب دانلوپ

کارخانه تشک خوشخواب دانلوپ یکی از مشهورترین برندهای تشک طبی و کالای خواب در ایران است که با سابقه ا‌ی طولانی‌ توانسته ویژگی‌های منحصر به ‌فردی از کیفیت را در بازار تشک ارائه دهد. اصول مشتری مداری از قواعد اصلی آن بوده و همیشه در تلاش است که نظر مشتریان خود را جلب کند.

کارخانه تشک خوشخواب دانلوپ از ابتدای شروع به فعالیت خود استفاده از بهترین متریال موجود در تولید تشک خوشخواب را در برنامه تولید خود قرار داده و در حال حاضر یکی از مطرح ترین برندهای موجود در ایران در عرصه تولید انواع مدل های تشک طبی فنری خوشخواب و تشک طبی خوشخواب میباشد. دانلوپ تشک های خوشخواب اصل را در سایز های تشک یک نفره و تشک دونفره با رعایت تمامی اصول کیفی و استانداردهای روز دنیا تولید و به بازار عرضه میکند.

نحوه خرید تشک خوشخواب اصل از کارخانه دانلوپ

کارخانه تولید تشک دانلوپ یک قیمت مصوب شده را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته و به نمایندگان خود در سطح شهرستان ها اعلام میدارد. بنابراین خرید مصرف کننده از نمایندگی های مجاز ما به مانند خرید مستقیم از کارخانه تلقی خواهد شد مگر اینکه سفارش خرید تشک بصورت عمده را داشته باشید. در اینصورت خرید از کارخانه به مراتب برای شما ارزانتر تمام خواهد شد. همچنین شما میتوانید از طریق دکمه های زیر با واحد فروش کارخانه در ارتباط بوده و سفارش خرید تشک خوشخواب اصل از کارخانه دانلوپ را بصورت مستقیم ثبت نمایید.

 

مشاوره خرید تشک خوشخواب اصل (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱

تشک های این کارخانه در دسته های تشک های فنری، تشک های تزریق فوم در فنر و تشک فنر پاکت اسپرینگ در مدل‌های «آمیتیس»، «پرستیژ» ، «تیتان»، «ساپفایر»، «ویکتوریا»، «بامبو»، «ویسپر»، «مدیکال»، «ورتو»، «آیکون»، «استلا»، و «پروکنت» تولید و روانه بازار میشود. شما میتوانید جهت آشنایی با مدل های ذکر شده از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

 

فروشگاه محصولات کارخانه دانلوپ

بررسی قیمت تشک خوشخواب

با اطمینان میگوییم که بهترین تشک خوشخواب اصل دانلوپ، قابل رقابت با مشابه خارجی آن بوده و با حفظ کیفیت منحصربه فرد آن با قیمت هایی به مراتب ارزانتر از مشابه خارجی عرضه میشود. به همین جهت است که تولیدات این کارخانه توانسته است به بیش از ۱۵ کشور دنیا صادر شود.

قیمت تشک خوشخواب دانلوپ چقدر است؟

باتوجه به نوع تشک (فنری، تزریق فوم در فنر، پاکت اسپرینگ) و سایز تشک قیمت یک تشک خوشخواب تعیین میشود، به همین دلیل پیشنهاد میشود جهت استعلام قیمت روز هم اکنون از طریق دکمه های زیر با ما در ارتباط باشید.

مشاوره خرید تشک خوشخواب اصل (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱

مزیت تشک خوش خواب دانلوپ نسبت به سایر برندها در چیست؟

از مزایای شاخصی که برند دانلوپ را از سایر برندها متمایز کرده است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

اولین تولیدکننده تشک دست ساز در خاورمیانه
اولین تولیدکننده تشک طبی و اسفنج مموری در ایران
تنها تشک طبی با سیستم اسکن ستون فقرات در خاورمیانه
نماینده انحصاری بکارت بلژیک
نماینده انحصاری Sleep Market ترکیه
نماینده انحصاری Sensor Pad کانادا
صادرات به بیش از ۱۵ کشور