خرید کالای خواب مناسب جهت جلوگیری از آسیب های پوستی

مزایای استفاده از تشک های مناسب

اتاق خواب از مهمترین قسمت هایی خانه است که برای استراحت و برقراری آرامش در طول شبانه روز استفاده میشود. ما ساعت های زیادی از طول عمر خود را در فضای اتاق خواب سپری میکنیم . بنابراین برای اینکه از این لحظات به بهترین شکل استفاده نماییم باید برای کیفیت آن هر چه بیشتر تلاش کنیم. یکی از مهمترین آیتم هایی که در این رابطه باید رعایت شود خرید کالای خواب مناسب برای آن میباشد. از اصلی ترین وسایلی که برای خواب راحت و باکیفیت مورد نیاز است خرید و کاربرد بالشت و تشک مناسب و استاندارد است.
تماس بدن با کالای خواب غیر مناسب و محصولات غیر استاندارد بدلیل استفاده از الیاف غیر استاندارد سلامتی را تهدید می‌کند. همچنین وجود ریز گردهای خطرناکی که داخل تشک یا بالش وجود دارد میتواند در طولانی مدت برای سلامتی زیان بار بوده و به پوست آسیب برساند. این موضوع بدلیل واردات بی رویه محصولات کالای خواب بی کیفیت و غیر استاندارد به بازار همچنان ادامه دارد ، درصورتی که کالای خواب با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی با در داخل کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود.
به عنوان مثال گروه صنعتی و تولیدی دنلوپ با بهره گیری از آخرین تکنولوژی صنعتی از مواد صد در صدی پنبه‌ای که هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند در تولید تشک استفاده می‌کند. بنابراین با اطمینان هیچگونه حساسیت پوستی که ناشی از استفاده از محصولات بی کیفیت با متریال غیر استاندارد میباشد را ایجاد نمیکند. اسفنج های استفاده شده در تشک‌های دانلوپ در شکل‌ها، ضخامت‌ها و دانسیته‌های مختلف به مشتریان عرضه گشته و به آنها احساس راحتی و سلامتی ویژه ای ارائه می‌دهد. همچنین فنرهای مورد استفاده در آن بهترین وضعیت را از جهت توزیع فشار بعمل آورده و موجبات حفظ آرامش و سلامتی ستون فقرات را فراهم میکند.

مزایای استفاده از بالشت طبی

همه میدانیم که استفاده از تشک و بالشت غیراستاندارد عامل بروز گردن درد و اختلالات خواب میباشد. علاوه بر بالش، تشک هم می‌تواند سبب درد گردن شود، در این قسمت به نقش یک بالشت طبی مناسب برای سلامتی و فراهم آوردن یک خواب راحت اشاره خواهیم کرد.

یکی از مزایای استفاده از بالش های طبی، تنظیم ستون فقرات و جلوگیری از فشار غیر طبیعی به روی عضلات، دیسک‌ و اعصاب میباشد. همچنین از مشکلات جدی تغییر شکل ستون فقرات، مثل گودی کمر یا خم شدن ستون فقرات جلوگیری میکند. بالشت های مناسب علاوه بر حفظ وضعیت صحیح سر و گردن در جلوگیری یا کاهش خر و پف هم موثر بوده و با ایجاد آرامش، خوابی باکیفیت را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

 

خرید کالای خواب دانلوپ

نکات مهم هنگام خرید کالای خواب مناسب

یک کالای خواب مناسب با مواد اولیه با کیفیت که توسط تامین کنندگان صاحب نام تامین میگردد ساخته میشود. در نتیجه به هنگام خرید کالای خواب حتما درباره مواد تشکیل دهنده آن تحقیق کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین کارت گارانتی، وجود اطلاعات فنی دقیق و خدمات پس از فروش خوب درباره محصول میتواند به شما درجهت خرید کالای خواب مناسب کمک شایانی نماید.

روتختی مناسب برای سلامت پوست

بعد از انتخاب تشک مناسب برای خودتان، مناسب است برای سرویس خواب اتاقتان یک روتختی خوب تهیه کنید. میتوانید سرویس روتختی خود را که معمولا شامل لحاف، کاور یا ملحفه روبالشی و تشک هست تهیه نمایید. در انتخاب و خرید سرویس رو تختی علاوه بر زیبایی آن به جنس و نرمی آن هم توجه داشته باشید تا در نهایت آرامش بیشتری را برای شما ایجاد کند.

گروه صنعتی و تولیدی تشک دنلوپ، با گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب با توجه به تعهدات ذاتی خود نسبت به مشتریان عزیز، آماده پاسخگویی به پیشنهادات و هرگونه مشکلات احتمالی میباشد.

 

خرید کالای خواب دانلوپ

 

 

 

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۲۱۵۶۲۳۳۳۰۶

 

مشاوره رایگان خرید تشک و کالای خواب دنلوپ