فروش عمده کالای خواب در تهران

به مجموعه ای از لوازم جانبی که در هنگام استراحت استفاده می شود، کالای خواب نامیده می شود. یکی از وسایلی که برای داشتن یک خواب راحت می بایست به آن اهمیت دهید، انتخاب یک محصول خواب مناسب و با کیفیت است. علاوه بر حفظ سلامتی، جلوه تزیینی آن نیز نکته مهمی است که افراد به آن توجه می کنند. امروزه به دلیل وجود انواع محصولات خواب با مواد مختلف و سطوح کیفی متفاوت و تعداد فروشگاه های محصول خواب با برندهای مختلف، بسیاری از افراد به مرجع مناسبی دسترسی ندارند که بتوانند محصول خواب با کیفیت و  اصل را تهیه و استفاده کنند. بخصوص افرادی که قصد فروش عمده کالای خواب در تهران یا شهرستان ها را دارند نیازمند مرجعی رسمی و قابل اعتماد جهت خرید و همکاری هستند که ما کارخانه تولیدی دنلوپ را به ایشان پپیشنهاد میدهیم.

 

فروش عمده کالای خواب در تهران و شهرستان ها (امور نمایندگی ها)

 

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۲۱۵۶۲۳۳۳۰۶

بخش های مختلف کالای خواب

 

بخش های مختلف محصول خواب:

روتختی

روتختی را می توان یکی از مهم ترین قسمت های محصول خواب معرفی کرد. سرویس خواب می تواند شامل اقلامی مانند روتختی، روبالشی، روکش کوسن، لحاف، روتختی تابستانی در طرح های مختلف باشد.

پتو

جذاب ترین قسمت کالای خواب پتویی است که دارای پشم، پنبه، دولایه، مسافرتی، ارگانیک و … می باشد، توجه داشته باشید که پتو باید نرم ، زیبا و عایق حرارتی باشد.

بالش

بالش مانند تشک یکی از اجزای مهم یک کالای خواب می باشد. با توجه به قرار گرفتن سر، صورت و گردن روی بالش و تماس مستقیم پوست و موی صورت با آن، بالش باید از نظر بهداشتی و از نظر سختی و نرمی مورد توجه قرار گیرد تا مهره های گردن آسیب نبیند. بالش به صورت طبی، سنتی، مموری فوم، بامبو و … در بازار یافت می شود.

کوسن

کوسن ها ممکن است مانند اقلام غیر کاربردی به نظر برسند. از این نوع وسایل بیشتر برای تزیین روی مبلمان و سرویس خواب استفاده می شود.

لحاف

نوعی روتختی زمستانی از پشم گوسفند و الیاف پنبه است. با استفاده از لحاف علاوه بر گرما می توانید زیبایی دلخواه تخت را فراهم کنید.

تشک

می توان گفت مهمترین قسمت کالای خواب تشک می باشد. زیرا تاثیر مستقیم و زیادی بر سلامت بدن و کیفیت خواب دارد. تشک ها به طور کلی روی ست تخت با ارتفاع ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر و در اندازه های یک و دو نفره قرار می گیرند. انواع تشک شامل تشک فنری، تشک طبی فنری، تشک آبی، تشک بادی و تشک لاتکس می باشد.

ملحفه

ملحفه ها پارچه هایی هستند که برای پوشاندن کالای خواب خانگی، بالش، لحاف، روتختی و … استفاده می شوند، ملحفه ها باید با پارچه ای نرم، قابل شستشو و ضد حساسیت تولید شود. همیشه باید در انتخاب نوع روتختی با کیفیت دقت کنید زیرا استفاده از ملحفه بی کیفیت به مرور زمان باعث از هم باز شدن نخ های آن می شود. بهترین الیاف برای ملحفه، پشم، پنبه و کتان می باشد.

 

فروش عمده کالای خواب در تهران و شهرستان ها (امور نمایندگی ها)

 

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۲۱۵۶۲۳۳۳۰۶

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصولات خواب

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کالای خواب 

عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. برخی از عوامل مهم در تعیین قیمت کالاهای خواب عبارتند از:

برند: قیمت برندهای خارجی با نرخ ارز مرتبط است. همچنین برندهای ایرانی قیمت های متفاوتی دارند.

نوع الیاف و پارچه های مورد استفاده: کیفیت پارچه و الیاف استفاده شده در محصولات خواب متفاوت می باشد و هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

سایز و وزن: هر چه وزن و سایز محصول خواب بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

 

برای اطلاع دقیق از قیمت و خرید عمده کالای خواب در تهران می توانید به سایت فروش آنلاین گروه تولیدی دنلوپ مراجعه نمایید.

 

ورود به فروشگاه محصولات

بهترین برندهای کالای خواب

 

بهترین برندهای کالای خواب

انواع برندهای ترکی، ایتالیایی و ایرانی در بازار موجود است. هر برندی ویژگی ها و کیفیت های متفاوتی دارد. خرید کالای ایرانی باعث حمایت از تولیدکنندگان داخلی خواهد شد. همچنین قیمت تمام شده این کالاها نسبت به برندهای خارجی بسیار کمتر است

 بهترین برندهای کالای خواب ایرانی عبارتند از:

 

برند رویال: رویال یکی از برندهای محصول خواب می باشد که بیشتر در زمینه تولید انواع تشک فعالیت دارد. این برند چندین سال سابقه تولید دارد و از الیاف مرغوب برای تولید استفاده می کند.

برند نرمینه: نرمینه یکی دیگر از برندهای ایرانی است که در شهرستان کاشان فعالیت می کند. نرمینه بیشتر در زمینه تولید پتوهای کودک و بزرگسال فعالیت دارد.

برند لایکو: محصولات این شرکت شامل لحاف و ملافه، حوله، بالش، تشک، پتوی اکریلیک و مسافرتی و لوازم آشپزخانه می باشد. کیفیت خوب و تنوع رنگ و مدل لایکو را به یکی از گزینه های اصلی برای خواب در بین برندهای ایرانی تبدیل کرده است.

مارک افرا: افرا (افراهوم) مجموعه ای از محصولات مختلف شرکت به نخ سازان است که نزدیک به دو دهه است که به تولید تخصصی محصولات نساجی و کالاهای خواب می پردازد. محصولات این شرکت دارای ویژگی هایی چون سادگی، نرمی، سبکی، تنوع رنگ بالا و توجه به سلامت مصرف کننده می باشد.

برند گلبافت: امروزه گلبافت را با پتوهایش می شناسیم که معمولاً به عنوان روتختی در کالای خواب استفاده می شود.

برند متین: این برند در زمینه انواع محصولات خواب اعم از سرویس ملحفه، سرویس لحاف، پتوی یک نفره و دو نفره، پتوی مسافرتی و البته تولید لوازم تزئینی، پلاستیکی  فعالیت دارد.

براندرزین تاژ: این شرکت در زمینه تولید ملحفه و انواع تشک، لحاف، بالش و پتو فعالیت دارد. به غیر از وسایل خواب همانطور که گفتیم محصولات دیگری مانند سرویس بهداشتی، زیر لیوانی، رومیزی، سرویس آشپزخانه و پرده را نیز تولید می کند.

 

بهترین برندهای ایرانی محصولات خواب

 

بهترین برندهای خارجی عبارت‌اند از:

  • برند دانلو پیلو آلمانی
  • ازدلیک ترکیه ایی
  • برند آلمانی ایکیا (IKEA)
  • برند تاچ ترکیه ایی
  • سارو ترکیه ایی
  • برند انگلیش هوم ترکیه ایی

 

 

فروش عمده کالای خواب در تهران و شهرستان ها (امور نمایندگی ها)

 

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۲۱۵۶۲۳۳۳۰۶

 

محصولات خواب

 

سخن پایانی

انتخاب یک محصول خواب مناسب ارتباط مستقیمی با داشتن روزی سرشار از نشاط و سلامتی پیش رو خواهد داشت. زیرا اگر در انتخاب یک محصول خواب مناسب دقت نکنید، ممکن است در طول شبانه روز از یک خواب خوب و راحت بهره مند نشوید و این امر باعث بی خوابی و بدن درد در روز می شود. پس بهتر است ضمن توجه به زیبایی و کیفیت این محصول کاربردی و استاندارد آن، یک محصول خواب مناسب را انتخاب کنید. خرید عمده کالای خواب در تهران از طریق گروه تولیدی دنلوپ امکان پذیر است. محصولات خواب دنلوپ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود. برای خرید می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. کارشناسان گروه تولیدی دنلوپ با چند سال تجربه هر روز آماده پاسخگویی به سوالات شما و همچنین مشاوره رایگان در زمینه محصولات خواب هستند.

 

فروش عمده کالای خواب در تهران و شهرستان ها (امور نمایندگی ها)

 

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۲۱۵۶۲۳۳۳۰۶