تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ

گروه تولیدی دانلوپ یکی از بهترین برندهای طبی تشک در کشور می‌باشد که با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص و استفاده از برترین فناوری‌های جهان، اقدام به تولید تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ نموده است.

معرفی تشک فنری پاکت اسپرینگ دانلوپ

برای داشتن تجربه یک خواب دلنشین و راحت، داشتن یک تشک خواب استاندارد و مناسب، بیش از پیش اهمیت می‌یابد. ما در این مطلب، با در نظر گرفتن اهمیت خواب راحت و استراحت موثر، قصد داریم تا یکی از محصولات گروه تولیدی دانلوپ را به شما معرفی کنیم. یکی از بهترین محصولات تولیدی شرکت دانلوپ، تشک فنری پاکت اسپرینگ دانلوپ می‌باشد. تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ، در سه مدل استلا، آیکون و پروکنت تهیه می‌شود که در ادامه این مطلب، توضیحات جالب توجهی را ارائه خواهیم کرد.

تجربه یک خواب دلنشین و راحت با تشک‌های پاکت اسپرینگ دنلوپ

ساعت کار بالا و خستگی ناشی از کارهای طاقت فرسای روزانه در افراد شاغل، امری طبیعی است. خستگی ناشی از کار، باعث شده است تا افراد در کمترین زمانی که به استراحت اختصاص می دهند، به دنبال یک خواب دلنشین، راحت و با کیفیت باشند تا خستگی از بدن‌شان بیرون برود. شرکت دانلوپ با در نظر گرفتن افراد با شغل‌ها و فعالیت‌های مختلف، اقدام به تولید انواع تشک‌های طبی و فنری نموده است. یکی از بهترین تشک‌های طبی تولیدی تشک دانلوپ، تشک فنری پاکت اسپرینگ دانلوپ می‌باشد. افراد با سلیقه‌های مختلف، با تهیه انواع تشک‌های فنر پاکت اسپرینگ دنلوپ، خواب راحتی را تجربه خواهند کرد.

با انواع تشک‌های طبی پاکت اسپرینگ دنلوپ آسوده بخوابید

گروه تولیدی دانلوپ، برای داشتن یک خواب با کیفیت، یکی از بهترین محصولات خود تحت عنوان “تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ” را به شما پیشنهاد می‌دهد. مجموعه تولیدی تشک دانلوپ، با طراحی عالی و بی نظیر و رنگ بندی استاندارد و متنوع زیر نظر متخصصان حرفه‌ای و مجرب، اقدام به تولید سفارشی انواع تشک‌های پاکت اسپرینگ دنلوپ نموده است تا لذت یک خواب با کیفیت را به خریداران گرامی هدیه دهد.

 

مشاوره خرید تشک

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

 

انواع تشک طبی پاکت اسپرینگ دانلوپ

در ادامه سه مدل تشک فنر پاکت اسپرینگ دانلوپ را معرفی می کنیم:

(۱) تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ مدل استلا

برای رهایی از گردن درد، کمردرد، کتف درد و درد در ناحیه شانه در اثر خواب نامناسب، پیشنهاد می‌کنیم که از تشک طبی استرینگ دانلوپ مدل استلا، استفاده کنید و آرامش را به بدن خود هدیه دهید. گروه تولیدی دانلوپ، با در نظر گرفتن کیفیت خواب افراد، با بهره‌گیری از بروزترین فناوری‌های دنیا، اقدام به تولید برترین نوع  تشک پاکت استرینگ دانلوپ با نام مدل استلا، نموده است. فنرهای پاکتی میکرو به کار رفته در تشک اسپرینگ دانلوپ مدل استلا، درون پاکت‌های دوبل مخصوص کربنی سبک قرار گرفته و عملکرد مستقلی دارد و با افزایش تراکم فنر (حدود ۱۸۰۰عدد)، پشتیبانی آن نیز بهتری می‌شود. نوع پارچه به کار رفته در رویه تشک مدل استلا، بکارت بلژیکی با الیاف صددرصد طبیعی ضد حساسیت و آنتی‌باکتریال بوده و به صورت پنبه‌دوزی و نقش دوزی شده می‌باشد.

 

ثبت سفارش تشک استلا

(۲) تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ مدل پروکنت

نرم‌ترین و انعطاف‌پذیرترین تشک که خواب آرام و با کیفیت را به شما هدیه می‌کند، تشک طبی فنری دانلوپ مدل پروکنت می‌باشد. در هنگام تولید تشک طبی مدل پروکنت، برای عبور سریع جریان هوا و جلوگیری از بو گرفتن تشک در اثر تعریق، از رویه‌ی پنبه‌ای نقش دوزی شده استفاده شده است؛ همچنین، در تولید تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ مدل پروکنت، با بهره‌گیری از نظر متخصصان علوم بهداشت، جهت پیشگیری از ایجاد حساسیت‌های پوستی در افراد، روکش‌های آنتی باکتریال و آنتی آلرژی مورد استفاده قرار گرفته است. در ساختار تشک پاکت اسپرینگ دانوپ مدل پروکنت، از فنری بسیار پیشرفته به نام پاکت اسپرینگ بهره گرفته شده است؛ حرکت این فنرها به واسطه پوشش محفظه‌ای پارچه‌ای مخصوصی که دارند، به صورت آزادانه و مستقل از سایر فنرها و بدون ایجاد لرزش و صداهای اضافی، حرکت می کند و با انحناهای بدن افراد تطابق می یابد؛ در نتیجه با پیشگیری از ایجاد گردن درد و کمردرد، در داشتن خوابی سرشار از آرامش و با کیفیت به فرد کمک می‌کند.

 

ثبت سفارش تشک پروکنت

(۳) تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ مدل آیکون

یکی دیگر از انواع تشک اسپرینگ دانلوپ می‌توان به مدل آیکون اشاره کرد که لطافت و زیبایی خاص آن، استراحت و خواب را برای‌تان رویایی می‌کند. در تهیه تشک طبی اسپرلینگ دانلوپ مدل آیکون، از الیاف ضد آلرژی و ضد باکتری برای سلامت افراد بهره گرفته شده است؛ همچنین، پارچه مورد استفاده در رویه تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ مدل آیکون، پنبه‌ای و ضد حساسیت بوده و از نوع بکارت بلژیکی می‌باشد و در دیواره این تشک نیز از پارچه‌ای نقش‌دوزی شده ظریف و بسیار زیبا و شیک و مقاوم از نوع جیر استفاده می‌شود. این مدل از تشک‌های پاکت اسپرینگ دانلوپ، به علت بهره‌مندی از خاصیت مموری فوم در آن، در هنگام استراحت، موجب تسهیل گردش خون شما شده و خواب با کیفیتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

ثبت سفارش تشک آیکون

قیمت خرید و نحوه سفارش تشک‌های طبی پاکت اسپرینگ دانلوپ

تشک‌های طبی پاکت اسپرینگ دانلوپ در مدل‌های استلا، پروکنت و آیکون، نسبت به سایر تشک‌های مشابه موجود در بازار از قیمت مناسبی برخوردار هستند که بسته به ابعاد و اندازه‌های دلخواه و طبق سلیقه خریداران متفاوت است؛ بنابراین، در گام نخست، محصولات و ویژگی‌های آنها را مطالعه کنید؛ در گام دوم، پیش از سفارش و خرید تشک، نخست اندازه دلخواه و رنگ بندی پارچه مورد استفاده را انتخاب کنید؛ در گام سوم، به بررسی قیمت محصولات بپردازید؛ و در گام چهارم، پس از مشاهده محصولات گروه تولیدی دانلوپ و بررسی ویژگی‌ها و قیمت آنها، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید و خرید خود را تکمیل نمایید و از انتخاب‌تان لذت ببرید.

توجه داشته باشید که برای خرید این محصول، می‌توانید با مشاوران و متخصصان شرکت در تماس باشید و یا از طریق فروشگاه اینترنتی گروه تولیدی دانلوپ، اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول نمایید.

مشاوره خرید تشک

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

 

جمع‌بندی

گروه تولیدی دانلوپ، با بررسی  و مطالعه کالاهای خواب و انواع و اقسام تشک‌های تولیدی ویژه و با کیفیت در جهان، با افتخار با بهره‌گیری از بروزترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های تولید تشک، اقدام به تولید محصولات خود نموده است. تشک‌های پاکت اسپرینگ دانلوپ، به علت کیفیت و مرغوبیتی که دارد، در بین اقشار مختلف جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار است. تشک‌های طبی پاکت اسپرینگ دانلوپ، شامل سه مدل استلا، پروکنت و آیکن می‌باشد؛ این تشک‌های گروه تولیدی دانلوپ، خوابی آسوده، راحت و رویایی را به شما هدیه می‌کند و خستگی ناشی از کار و فعالیت را از تن شما بیرون خواهد کرد و در شادابی پس از خوابتان تاثیر ویژه‌ای خواهد داشت.