جستجو

خرید تشک فنری + مزایا و ویژگی‌های یک تشک فنری خوب

لازمه حفظ یک سبک زندگی سالم و سلامتی پایدار ، در گرو فراهم آمدن یک خواب راحت است. بنابراین انتخاب یک تشک مناسب حائز اهمیت بوده و می‌تواند در همین راستا ارزیابی شود. بنابراین اگر به دنبال خرید تشک فنری ایده آل هستید توصیه میشود قبل از خرید، این مقاله را مطالعه و با انواع و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

تشک فنری چیست؟

به زبان ساده تشکی است که از فنر ساخته شده و معمولاً دارای دو لایه «راحتی» در ناحیه بالا و لایه «پشتیبانی» که در ناحیه زیر میباشد. لایه زیر برای نگهداری فنرها بوده که به آن کویل تشک هم می‌گویند. این تشک‌های برای افرادی مناسب است که می‌خواهند کاملا در تشک غوطه ور شوند.این تشک‌ها با تسکین مفاصل و توزیع مناسب وزن به هر ترتیب از شکل گیری خوابی مناسب پشتیبانی می‌کنند.

انواع تشک فنری

اگر قصد خرید تشک فنری را دارید بهتر است قبل از آن با انواع تشک‌های فنری آشنا شوید:

تشک فنری متصل

تشک های فنری متصل از سیم‌هایی که از میان تشک پیچیده و عبور کرده اند تشکیل شده است. البته سیمی هم در اطراف لبه تشک قرار میگیرد تا ساختار و شکل تشک را حفظ کند. کناره‌های تشک‌های فنری نیز به صورت ماشینی دوخته شده و مهمترین مزیت آن سبک بودن تشک میباشد. از معایب آن هم خرابی سیم هاست که درنتیجه عدم اتصال سیم‌ها بوجود آمده و در صورت خرابی و مشکل در یکی از سیم ها، سیم‌های دیگر نیز تحت تاثیر قرار گرفته و خراب میشوند.

تشک فنری منفصل

از محبوب‌ترین تشک‌های فنری بازار تشک‌های منفصل هستند که نسخه ای بروز شده از تشک‌های فنری متصل هستند. فنر های تشک فنری منفصل بر خلاف تشک‌های فنری متصل از یکدیگر جدا هستند و دارای حداکثر ۲۰۰۰ سیم مجزا بوده که جدا از یکدیگر حرکت میکنند. فنرها داخل پارچه قرار گرفته و دوخته می‌شوند. درنهایت تشک با مواد استاندارد پر می‌شود. این نوع تشک برای اشخاصی که از ناراحتی ستون فقرات رنج می‌برند گزینه مناسب بوده و با حرکت در حین خواب بدلیل منفصل بودن فنرها، فنرهای دیگر حرکت نمیکنند.

مزایا و ویژگی‌های یک تشک فنری خوب

– مناسب برای همه افراد
– تشک‌های فنری بصورت نرم، متوسط و سفت موجود هستند.
– به نسبت تشک های مموری فوم یا ترکیبی هیبریدی از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
– درصورت استفاده درست این نوع تشک دارای دوام و ماندگاری بالایی است.
– برای تنظیم دمای بدن مناسب است زیرا هوا در تشک‌های فنری و بدن بصورت طبیعی در جریان است. درنتیجه دمای بدن بیش از حد طبیعی افزایش نمی یابد.

ویژگی‌های یک تشک طبی خوب

– یک تشک نباید با فرورفتگی در قسمتی مشخص، حالت بدن را در شکلی غیراستاندارد قرار دهد.
– میزان نرمی و سفتی تشک باید استاندارد باشد، تشک‌های بسیار نرم یا بسیار سفت، به ستون فقرات فشار آورده و به آن آسیب وارد می‌کند.
– تشک‌های طبی باید از اسفنج ساخته شده باشد زیرا تشک‌های یونولیتی از کیفیت پایینی برخوردار است. همچنین این تشک‌های یونولیتی بسیار سبک و ارزان‌قیمت‌تر از تشک‌های اسفنجی بوده و بیشتر از ۳ ماه قابل استفاده نیستند.
– بعد از قرارگیری بدن روی تشک، آن باید به اندازه چند میلی متر فرو رود. این چند میلی متر فرورفتگی باعث می‌شود که تشک شکل بدن را به خود گرفته و راحتی بدن روی آن افزایش می‌یابد.
– عمر مفید تشک‌های طبی خوب حداقل تا ۵ سال است و به‌ مرور زمان خراب نمی‌شود.
– تشک انتخابی شما بهتر است که دارای عایق آنتی باکتریال و ضد حساسیت باشد.

داشتن یک تشک طبی فنری و استاندارد، نه تنها به سلامتی بدن شما کمک کرده، بلکه سبب بهبود کیفیت خواب شما نیز می‌شود. پس برای داشتن خوابی راحت و بدنی سالم بهتر است از تشک طبی فنری دنلپ استفاده نمایید زیرا از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است.

مشخصات و خرید انواع تشک فنری تولید شده در گروه صنعتی دنلوپ

 

تشک طبی فنری دنلپ مدل آمیتیس

تشک طبی فنری دنلپ مدل پرستیژ

تشک طبی فنری دنلپ مدل تیتان

تشک طبی فنری دنلپ مدل ساپفایر

تشک طبی فنری دنلپ مدل ویکتوریا

 

برای خرید تشک های فنری دنلوپ می‌توانید از سایت ما تشک خود را انتخاب و سفارش دهید. سفارش‌هایی که از سایت دنلپ ثبت و خریداری شده، با ارسالی رایگان به آدرس شما فرستاده می شود. البته برای خرید حضوری نیز می‌توانید به نمایشگاه دائمی فروشگاه دنلپ که این محصولات را ارائه می‌دهد، مراجعه کرده، همه مدل‌های تشک دنلپ را امتحان و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

مشاوره رایگان خرید تشک و کالای خواب دنلوپ

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۲۱۵۶۲۳۳۳۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *