نرمی مناسب تشک برای درد کمر

در گذشته این تصور وجود داشت که تشک خیلی نرم برای کمردرد بسیار مناسب است. امروزه برخی افراد نظری مخالف دارند و تشک کاملا سفت را تشک مناسب کمردرد معرفی می کنند. مطالعات نشان می دهد تشکی با درجه سفتی متوسط بهترین تشک برای درد کمر شما خواهد بود. مسلما درجه سفتی تشک تولید شده در کارخانه های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. بهترین درجه نرمی برای یک فرد توسط خود وی و پس از امتحان کردن تشک انتخاب شده معین می شود. با توجه به تحقیقات خانگی انجام شده از مصرف کنندگان تشک درجه سفتی مناسب برای درد کمر، تشکی با درجه سفتی متوسط می باشد.

بهترین جنس تشک برای کمر درد

تشک های لاتکس و مموری فوم بهترین تشک های شناخته شده برای درد کمر هستند. انتخاب بین تشک لاتکس یا تشک مموری فوم بدون آشنایی با آن غیر ممکن می باشد. تشک های لاتکس از صمغ درخت کائوچو ساخته شده اند و به صورت طبیعی راحتی و درجه نرمی متعادلی را ارائه می دهند. حس فنری طبیعی که در تشک لاتکس وجود دارد بیشترین راحتی را برای افراد دارای کمر درد ایجاد می کند و حتی نسبت به مموری فوم پشتیبانی بیشتری از ستون فقرات خواهد کرد. تشک های لاتکس ضد آلرژی و ضد گردوغبار نیز می باشند و هنگام استراحت بر روی این تشک، فشاری بر روی بدن خود احساس نخواهید کرد و گردش خون به خوبی اتفاق خواهد افتاد. به علت پخش شدن فشار در سطح بدن و در نتیجه کاهش فشار وارده، خواب راحت تر و گردش خون بهتری خواهید داشت.

این در حالی است که تشک مموری فوم با توجه به دربرگرفتن بدن و شکل گرفتن با توجه به فرم بدن، نسبت به تشک لاتکس فشار بیشتری به بدن وارد می کند. این تشک نسبت به سایر تشک های موجود در بازار برتری داشته و حس راحتی فوق العاده ای برای شما به ارمغان خواهد آورد. این جنس تشک در مقایسه با تشک های معمولی موجود در بازار، بهبود دهنده درد کمر شما خواهد بود ولی در مقایسه با تشک لاتکس با توجه به صنعتی بودن و فشار بیشتری که به بدن وارد می کند راحتی کمتری خواهد داشت. تشک لاتکس تشکی طبیعی بوده و برای تهیه لاتکس زمان و انرژی بسیاری نیاز است. علت گران تر بودن تشک های لاتکس نسبت به مموری فوم نیز همین امر می باشد.