لیست کالای خواب |شناخت اقلام کالای خواب

کالای خواب چیست و شامل چه اقلامی است؟

مجموعه ای از لوازمی که جهت برقراری یک خواب راحت مورد نیاز خانواده هاست را کالای خواب میگویند. محل کالای خواب بطور معمول روی تختخواب بوده و بسته به فصل های سال انتخاب میشوند. در این مقاله لیست کالای خواب رو مورد توجه قرار داده ایم تا افرادی که قصد تهیه ست کالای خواب را دارند بتوانند بدون نگرانی از جاماندن اقلام کالای خواب آنرا تهیه نمایند. در ادامه به معرفی محصولات گروه تولیدی و صنعتی دانلوپ میپردازیم که یکی از بهترین کارخانه های داخلی در عرصه تولید ملزومات کالای خواب میباشند:

۱. تشک

تشک از مهمترین اقلام کالای خواب میباشد که متناسب با فرم بدن افراد در انواع تشک های فنری فومی ، تزریق فوم و پاکت اسپرینگ در بازار موجود است. مهمترین نکته ای که باید در انتخاب یک تشک خوب و مناسب به آن توجه نمود استاندارد بودن آن میباشد. بنابراین پیشنهاد میکنیم حتما از برندهای مطرح بازار همچون برند تشک دانلوپ و یا برند تشک رویال خرید نمایید. از مشخصات یک تشک ایده آل و باکیفیت میتوان به خواص هایپوآلرژنیک، آنتی باکتریال و ضد حساسیت متریال آن اشاره نمود.

خرید تشک طبی

۲. روتختی

سرویس روتختی شامل اقلامی همچون ملحفه تشک، لحاف و روبالشتی میباشد. طرح بندی و رنگ روتختی همراه با کیفیت و نرمی آن علاوه بر زیبایی اتاق خواب نقطه عطفی برای آرامش خواب شبانه شما فراهم میکند.
در انتخاب روتختی به هارمونی و هماهنگی آن با سایر وسایل منزل و دکوراسیون اتاق خواب توجه نمایید.

شناخت اقلام کالای خواب

۳. ملحفه روی تشک

برای بسیاری از افراد انتخاب ملحفه روی تشک از اهمیت چندانی برخوردار نیست و به آن توجه نمیشود اما اگر بدانید که انتخاب یک ملحفه مناسب تاثیر مستقیمی در سلامتی شما خواهد داشت حتما آنرا در الویت انتخابی خود قرار خواهید داد. نوع الیاف استفاده شده در سرویس ملحفه بسیار مهم بوده و تاثیر مستقیمی بر پوست شما دارد. هوا باید آزادانه در ملحفه جریان داشته باشد و جنس آن هم نباید زبر و خشن باشد.

 

 

مشاوره خرید کالای خواب (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱

۴. پتو

پتوها در انواع پنبه ای، دولایه، مسافرتی، پشمی و… در بازار وجود دارد و از ملزومات اصلی اتاق خواب به شمار میرود. در انتخاب پتو نیز توجه به کیفیت آن در الویت قرار دارد. مثلا پتویی که دارای الیاف میکروفایبر پلی استر و ضد حساسیت باشد و هوا در آن دارای گردش خوب باشد میتوان بعنوان یک پتوی مناسب درنظر گرفت. پتوها در سایزهای مختلف برای بزرگسالان، کودکان و نوجوانان وجود دارد و میتواند برای سال ها دوام بیاورد.

۵. لحاف

لحاف ها از جنس پشم گوسفند و پنبه بوده و در فصل زمستان میتوانند منشا خوابی راحت برای شما باشد. در هنگام خرید لحاف به جنس داخلی و کیفیت پارچه آن توجه کنید و حتما از لحاف های طبی که ضد حساسیت باشند استفاده نمایید.

۶. روکش لحاف

روکش لحاف هم جنبه تزئینی لحاف بوده و میتواند در زیبایی لحاف تاثیر بسزایی داشته باشد.

۷. بالش

همیشه در انتخاب بالش به سایز (استاندارد، بزرگ و کوچک) و طبی بودن آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسیار زیادی برای سلامتی و کیفیت خواب شما خواهد داشت. یک بالش طبی خوب که با تکنولوژی لاتکس تولید شده است میتواند بهترین حالت را برای بدن فراهم نموده و از درد در ناحیه سر و گردن جلوگیری نماید. همچنین طرح بندی و رنگ مناسب هم میتواند مکمل و فراهم آورنده یک خواب راحت باشد.

بالش

۸. کوسن

کوسن ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود بوده و جنبه تزئینی اتاق خواب شما بشمار میرود.

 

 

مشاوره خرید کالای خواب (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱

۹. بالش مخصوص نشستن

بالش مخصوصیست برای افرادی که دارای مشکل کمردرد بوده و نمیتوانند در سطوح صاف یا سفت بنشینند.

روبالشی

روبالشتی نیز مانند روتختی جنبه تزئینی داشته و باید در ضدحساسیت بودن و قابل شستشو بودن آن توجه کرد.

کاور تشک

کاور تشک برای جلوگیری از کثیف شدن تشک بکار میرود و به راحتی قابل شستشو بوده و همیشه تشک را تمیز نگه میدارد.

 

 

انواع و اقسام کالاهای خواب مخصوصاً تشک‌های طبی، توسط کارخانه کالای خواب دانلوپ، تولید می‌گردد؛ این کالاهای خواب تولیدی دانلوپ، نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار و فروشگاه‌های عرضه‌کننده کالاهای خواب، از کیفیت بالاتر، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار هستند؛ تولیدی کالای خواب دانلوپ، با در نظر گرفتن سلایق مختلف مشتریان، اقدام به تولید انواع محصولات خواب (از جمله مدل‌های مختلف تشک) در ابعاد و اندازه‌های دلخواه و رنگ‌بندی متفاوت، نموده است.

برای انتخاب و سفارش نوع کالای خواب درخواستی با توجه به شرایط خود، می‌توانید با مشاوران و متخصصان ماهر گروه تولیدی دانلوپ در تماس باشید؛ سپس، با انتخاب کالای خواب مورد نظر، سفارش خود را با خیالی آسوده، ثبت نمایید. همچنین، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دانلوپ، اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول نمایید.

 

فروشگاه اقلام کالای خواب کارخانه دانلوپ