مشتریان کالاهای خواب، در هنگام خرید تشک، اغلب با این سوال مواجه می‌شوند که کدام تشک از کیفیت بهتری برخوردار است و متناسب با هزینه‌ای که می‌کنند، ارزش خرید دارد؟ تشک رویال بهتر است یا تشک رویا؟ چگونه می‌توانیم به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید تشک خوشخواب از کارخانه نماییم؟ ما در این پست، قصد داریم که مقایسه بین تشک رویال و تشک رویا را انجام دهیم و این مطلب را جویا شویم که چرا تشک دنلوپ بهتر است؟ برای دریافت پاسخ پرسش‌های مطرح شده، تا انتهای این پست همراه ما باشید.

معرفی تشک رویال

یکی از مشهورترین مارک‌های تولید تشک پس از تشک خوشخواب، تشک رویال می‌باشد که در میان مردم نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ اما بهتر است بدانید که تشک رویال، توسط تولیدی‌های مختلف تشک تولید می‌گردد و با در نظر گرفتن نام خاصی، روانه بازار می‌شود. شما نیز اگر در بازار قصد خرید تشک رویال را داشته باشید، با ورود به فروشگاه‌های تشک با انواع متفاوتی از تشک رویال مواجه خواهید شد که تولید شرکت‌های مختلف است و در سه نوع طبی، فنری و طبی فنری تولید می‌گردد. شرکت تولیدی تشک دانلوپ، برای رفاه حال شما مشتریان گرامی، اقدام به تولید بهترین تشک‌های طبی و طبی فنری نموده است؛ برای خرید تشک‌های رویال، می‌توانید به نمایندگی فروش این شرکت مراجعه فرمایید.

معرفی تشک رویا

یکی از معتبرترین برندهای تولید تشک در ایران، برند تشک رویا می‌باشد که توسط شرکت «رویا» تولید می‌شود. محصولات تشک شرکت رویا متنوع بوده و در سه مدل «بونل»، «مدیکال» و «اولترا» تولید می‌گردد و در تولید آن از فناوری‌های روز جهانی استفاده می‌شود. تشک‌های بونل، همان تشک‌های فنر متصل هستند که با درجه نرمی و سفتی متفاوتی تولید می‌شود و قیمت آن نسبت به دو مدل دیگر، مناسب‌تر است. تشک‌های مدیکال شرکت رویا، برای افرادی که کمردرد دارند مناسب بوده و از نوع تشک‌ای طبیِ بدون فنر هستند. و نوع سوم تشک‌های رویا، که برای زوج‌ها مناسب‌تر است، تشک‌های طبی فنر منفصل هستند که رضایت افراد را به دنبال دارد. برای خرید این نوع از تشک‌های رویا، می‌توانید به نمایندگی فروش این شرکت مراجعه فرمایید.

خرید تشک طبی

مقایسه تشک رویال و تشک رویا

برندهای مختلفی در بازار تشک وجود دارد که هر کدام مدعی این امر هستند که کیفیت محصول آنها خواب راحتی را برای مشتریانش به همراه خواهد داشت؛ اما حقیقت امر چیست؟ کدام برند تشک، برای مصارف خانگی مناسب‌تر است؟ کدام مارک از تشک، مصارف طبی دارد و برای درمان کمردرد پیشنهاد می‌شود؟ کدام مدل از تشک‌ها، خواب راحتی را در زمان استراحت برای مصرف کنندگان آن به همراه خواهد داشت؟ با توجه به هزینه‌ای که مشتریان برای خرید تشک در نظر گرفته‌اند، خرید کدام یک از مارک‌های تشک رویا، رویال، خوشخواب و غیره، به صرفه‌تر و مناسب‌تر است؟ در واقع، دو برندی که پرطرفدار هستند و مشتریان بیشتر تمایل به خرید آن‌ها دارند، تشک رویال و تشک رویا می‌باشد. شما برای دریافت تمامی پاسخ‌های مربوط به خرید انواع تشک، استعلام قیمت تشک‌های مختلف، مقایسه کامل و دقیق تشک رویال و تشک رویا، می‌‌توانید با کارشناسان شرکت تولیدی تشک دانلوپ در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره کامل و دقیق و رایگان در این مورد، با اطمینان کافی اقدام به انتخاب برند تشک نمایید. همچنین میتوانید با ثبت سفارش خود در شرکت تولیدی تشک دانلوپ، خواب و استراحت لذت‌بخشی را تجربه کنید.

چرا تشک دانلوپ بهتر است؟

شرکت تولیدی تشک دانلوپ، تولید کننده انواع تشک‌های طبی، غیرطبی، خوشخواب، رویال و غیره و عرضه مستقیم و بدون واسطه آن از کارخانه، این اطمینان را برای مشتریان ایجاد می‌کند که محصولی که به دست آنها می‌رسد، اصلی بوده و از جنس درجه یک برای تولید این مدل از تشک‌ها استفاده شده است؛ همچنین، در تولید تشک‌های شرکت تولیدی دانلوپ، کادر فعال در این کارخانه، شامل متخصصان مجرب و باتجربه‌ای هستند که سال‌ها در این عرصه فعالیت می‌کنند و به خوبی توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند؛ در کنار کادر متخصصان مجرب، شرکت تولیدی تشک دانلوپ، از بهترین و به روز ترین فناوری‌های روز دنیا در جهت تولید انواع مدل‌های تشک دانلوپ استفاده می‌کند.

شما مشتریان و خریداران گرامی انواع تشک‌های دانلوپ، می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت و یا تماس با پشتیبانی شرکت دانلوپ، در مورد اینکه «چرا تشک دانلوپ بهتر است؟»، مشاوره رایگانی را دریافت کنید و پس از رفع ابهاماتتان و کسب اطمینان از محصولات شرکت، با خیالی آسوده، اقدام به خرید انواع تشک دانلوپ نمایید.

خرید تشک خوشخواب اصل از کارخانه

خرید تشک خوشخواب مستقیم از کارخانه و بدون واسطه

مهمترین دغدغه‌ی مشتریان خرید تشک خوشخواب، رویال و غیره، این است که تشکی که خریداری می‌کنند، مرغوب و با اصالت باشد و یا اینکه تشک خریداری شده، تقلبی از آب در نیاید. به همین دلیل، در هنگام خرید وجود این دغدغه، لذت یک خرید خوب را از آنها می‌گیرد. به همین دلیل، شرکت تولیدی دانلوپ، برای رفع این دغدغه‌ی مشتریان، شرایطی را فراهم نموده است که مشتریان خرید تشک، پس از انتخاب مدل دلخواه تشک خود، از طریق تماس با پشتیبانی کارخانه اقدام به خرید تشک خوشخواب مستقیم از کارخانه و بدون واسطه نموده است.

درواقع، شرکت تولیدی تشک دانلوپ، انواع مدل‌های تشک خوشخواب، رویال و غیره را با کیفیتی بالاتر تولید می‌کند که از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است و رضایت شما مشتریان گرامی را نیز به همراه خواهد داشت. شما برای خرید انواع تشک طبی، غیر طبی، فنردار، بدون فنر، و غیره از شرکت تولیدی دانلوپ، می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت تولیدی تشک دانلوپ و یا تماس با مشاوران و پشتیبانی فروش (به شماره ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰) به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه دانلوپ، تشک دلخواه خود را تهیه فرمایید.

مشاوره خرید تشک دانلوپ (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : 09122213720

تلفن واحد فروش کارخانه : 91010388-021

جمع بندی

شرکت تولیدی تشک دانلوپ، یکی از معتبرترین برندهای تولید تشک در ایران بوده که اقدام به تولید انواع مدل‌های تشک خوشخواب نموده است. این شرکت، با بهره گیری از کادر متخصصان مجرب و برترین فناوری‌های روز دنیا، اقدام به تولید انواع مدل‌های درجه یک تشک نموده است که پس از سال‌ها تولید و فروش، به خوبی توانسته است که رضایت‌مندی و نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند. همچنین، در راستای رضایت خاطر مشتریان، شرایطی را فراهم نموده است تا مشتریان به راحتی بتوانند پس از انتخاب مدل‌های تشک موجود در بازار، با مسئول فروش و پشتیبانی شرکت در ارتباط باشند و سفارش خرید تشک خوشخواب خود را به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه ثبت کنند و با خرید مستقیم انواع مدل تشک دانلوپ، خواب راحت و لذت بخش خود را تضمین نمایید.

لیست قیمت تشک خوشخواب دانلوپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *