راهنمای خرید تشک طبی ⇐ بهترین سرمایه برای هر فرد در طول حیات خود سلامتی است و تشک طبی یکی از اقلام لازم برای حفظ آن میباشد. استفاده از تشک های طبی برای پیشگیری از انواع بیماری های ارتوپدی چه برای افراد سالم و چه افراد بیمار موثر است چون بصورت یکنواخت وزن بدن را در سطح تشک توزیع میکند و از فشار به روی بدن کاسته و با فراهم نمودن بهترین حالت ممکن برای ستون فقرات و گردن از امراض احتمالی جلوگیری میکند.

انتخاب بهترین تشک طبی

به یاد داشته باشید که در هنگام خرید یک تشک طبی فقط به عنوان آن نگاه نکنید چون نکات مهمی برای انتخاب یک تشک طبی مناسب وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در ادامه این مقاله به برخی از این نکات مهم اشاره خواهیم داشت:

میزان سفتی تشک طبی

پزشکان به افرادی که از کمردرد رنج میبرند استفاده از تشک های سفت طبی را پیشنهاد میکنند. البته این قاعده برای هر فردی مناسب نیست و بسته به عادات خوابیدن ایشان متفاوت است. مثلا افرادی مه عادت به خوابیدن از پهلو دارند استفاده از تشک های نرم تر توصیه شده است چون میزان فشار کمتری را به ران و بازو منتقل میکند. برند تشک دانلوپ که تولیدکننده انواع تشک طبی میباشد با درک این موضوع اقدام به طراحی و تولید برخی از تشک های طبی نموده است که دارای سفتی متفاوتی در نقاط گوناگون تشک میباشد. در نتیجه به هنگامی که ناحیه شانه و باسن روی تشک قرار میگیرد نرم تر بوده و بقیه قسمت های بدن در یک راستا قرار میگیرد.
اما تشک های سفتر برند دانلوپ برای اشخاصی که وزن زیادی داشته و یا روی شکم میخوابند مناسب تر بوده و تمام نقاط بدن را مستقل از نوع قرارگیری آن کاملا پوشش میدهند.

 

لیست قیمت تشک طبی برند دانلوپ

تشکی طبی کاملا طبیعی

برند تشک دانلوپ اولین برند صادراتی ایران میباشد که در ساخت آن از مواد لاتکس طبیعی استفاده شده است. از ویژگیهای بارز تشک های طبی دانلوپ میتوان به دوام بالا، مواد اولیه طبیعی، طراحی بروز، تسکین فشار و کیفیت تولید بالا اشاره کرد. همچنین خواص هایپوآلرژیک لاتکس طبیعی بکار رفته در تشک های دانلوپ از وجود انواع قارچ و میکروب و آلرژی های مربوطه جلوگیری مینماید.

شرکت تولیدی تشک دانلوپ، یکی از معتبرترین برندهای تولید تشک طبی در ایران بوده که اقدام به تولید انواع مدل‌های تشک خوشخواب نموده است. این شرکت، با بهره گیری از کادر متخصصان مجرب و برترین فناوری‌های روز دنیا، اقدام به تولید انواع مدل‌های درجه یک تشک نموده است که پس از سال‌ها تولید و فروش، به خوبی توانسته است که رضایت‌مندی و نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند. همچنین، در راستای رضایت خاطر مشتریان، شرایطی را فراهم نموده است تا مشتریان به راحتی بتوانند پس از انتخاب مدل‌های تشک موجود در بازار، با مسئول فروش و پشتیبانی شرکت در ارتباط باشند و سفارش خرید تشک خوشخواب خود را به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه ثبت کنند و با خرید مستقیم انواع مدل تشک دانلوپ، خواب راحت و لذت بخش خود را تضمین نمایید.

 

مشاوره خرید تشک طبی دانلوپ (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : 09122213720

تلفن واحد فروش کارخانه : 91010388-021

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *