خرید تشک طبی برای دیسک کمر + خرید مستقیم از کارخانه

دیسک کمر از بیماری های رایج در بین افراد بخصوص سالمندان است. بنابراین بسیار مهم است افرادی که از این عارضه رنج میبرند اقدام به خرید تشک طبی برای دیسک کمر خود نمایند چون بدن بیمار باید در بهترین وضعیت ممکن در هنگام خواب قرار گیرد. در ادامه این مقاله کارشناسان شرکت تولیدی دنلوپ به معرفی بهترین تشک مخصوص دیسک کمر پرداخته و لینک خرید آن را برای شما مخاطب گرامی ارائه میدهد.

کدام تشک ها برای دیسک کمر مناسبند؟

قبل از اینکه درباره تشک مناسب برای شما صحبت کنیم پیشنهاد میدهیم حتما نظر پزشک خود را جویا شوید. باتوجه به این موضوع افرادی که دچار عارضه هایی همچون مشکل در ستون فقرات یا گردن هستند باید در انتخاب و خرید تشک طبی برای خود حساس تر باشند.

تشک های مناسب بیماران به ۲ دسته تقسیم میشوند:

۱. تشک های سفت
۲. تشک های نرم

خرید تشک طبی برای دیسک کمر

۱- تشک های سفت که برای افرادیست که روی فرش هم میتوانند بخوابند. درواقع این افراد باید تشک طبی ارتوپدیک یا ویژه دیسک کمر انتخاب کنند.
البته این تشک ها برای افراد سالم هم مناسب هستند اما برای افرادی که عمل جراحی ارتوپدی داشته یا پزشک ایشان برای عدم تکان مهره های گردن یا کمر آنرا توصیه کرده است مناسب میباشد.بطور معمول درجه سختی این تشک ها بین ۸۵ تا ۱۰۰ درصد است. البته یک لایه نازک اسفنج بین پارچه و ابر ریباند وجود دارد که در حدود ۴ سانت فرورفتگی ایجاد میکند که این مورد با استانداردهای کیفی در تولید این تشک ها مطابقت دارد.

۲- تشک های نرم مموری فوم که بیشترین استفاده را داشته و برحسب فشار اندام های بدن به آن فرو رفته و برای افرادی که مشکل خاصی نداشته و یا دیسک کمر حادی ندارند هم مناسب است. این تشک ها طرفداران زیادی دارد و در آن از موادی استفاده میشوند که باتوجه به دمای بدن فرد تحت تاثیر قرار گرفته و تغییر شکل میدهد.

راهنمای خرید تشک طبی

بهترین تشک طبی 🌟 تشک طبی از کجا بخریم

اقدام برای خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر

حتما در انتخاب تشک طبی مناسب برای خود دقت کنید و از خرید تشک ارزان که معمولا بی کیفیت بوده و بعنوان تشک مناسب دیسک کمر به شما معرفی میشود پرهیز کنید. کارخانه تشک خوشخواب دانلوپ یکی از مشهورترین برندهای تشک طبی در ایران است که با سابقه ا‌ی طولانی‌ توانسته ویژگی‌های منحصر به ‌فردی از کیفیت را در بازار تشک ارائه دهد. این شرکت تشک های طبی خود را در سایزهای تک و دو نفره به افرادی که از مشکلات دیسک کمر و عارضه های ارتوپدیک رنج میبرد تولید و ارائه میدهد.

استفاده از تشک های ترکیبی برای دیسک کمر

تشک های ترکیبی برای افرادی که دچار دیسک کمر هستند پیشنهاد میشود. این تشک ها باعث قرارگیری مناسب بدن رو تشک گشته و از ترکیب یک لایه لاتکس و یک لایه مموری فوم ساخته و تولید میشود.

خرید تشک لاتکس

تشک های لاتکس مشابه تشک های مموری فوم بوده و از مواد طبیعی و گیاهی ساخته میشوند بنابراین بسیاری از پزشکان متخصص آنرا برای درمان دیسک کمر پیشنهاد میکنند.

کلام آخر

کارخانه تشک دانلوپ بزرگترین تولید کننده انواع تشک طبی بویژه برای درمان دیسک کمر بوده و آماده مشاوره رایگان به افرادیست که دچار عارضه های ارتوپدیک بوده و در مرحله اقدام برای خرید تشک طبی برای دیسک کمر خود میباشند. بدین منظور میتوانید از طریق دکمه های زیر اقدام به ارتباط با مشاوران گروه صنعتی دانلوپ نمایید:

 

مشاوره خرید تشک دانلوپ (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱