برای داشتن استراحت عالی و خوابی استاندارد، بهتر است که از تشک‌هایی استفاده کنید که در طراحی آن، استانداردهای لازم رعایت شده باشد. تشک‌های تولیدی شرکت دانلوپ، با استفاده از برترین و بروزترین فناوری‌های روز جهان، به تولید انواع تشک طبی، فنری، خوشخواب و سفری یک نفره و دو نفره اقدام کرده است. شما علاقه‌مندان به خرید تشک طبی، فنری، خوشخواب و سفری یک نفره و دو نفره تولیدیِ شرکت دانلوپ، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی شرکت از طریق دکمه های ارتباطی زیر، نسبت به اخذ مشاوره‌ی رایگان، ثبت سفارش، استعلام قیمت و خرید کالای مورد نظر خود در طرح و رنگ و جنس دلخواه اقدام فرمایید.

مشاوره خرید تشک دانلوپ (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : 09122213720

تلفن واحد فروش کارخانه : 91010388-021

خرید تشک فنری

شرکت تولیدی تشک دانلوپ، یکی از با قدمت‌ترین تولید کننده‌های تشک می‌باشد که اقدام به تولید انواع تشک فنری نموده است.  یکی از قدیمی‌ترین محصولات طبی تولیدی‌های تشک از دیرباز تا کنون، تشک‌های فنری می‌باشد. در تهیه تشک فنری، از فنرهای متصل استفاده شده است و حالت متعادلی را در نرمی و سفتی در تشک ایجاد می‌کند و فرد در هنگام استفاده از این مدل تشک، احساس راحتی را تجربه می‌نماید. عمر تشک‌های فنری، با توجه به کیفیت اسفنج مورد استفاده و فنر بندی مناسب آن، بالا بوده و در حالت عادی، بالاتر از پنج سال عمر مفید دارد.

شرکت تولیدی تشک دانلوپ، با توجه به مخاطبان بالای تشک‌های فنر دار، اقدام به تولید، عرضه و فروش این نوع تشک در سایز بندی‌های مختلف،  با کیفیت بالا و قیمت مناسب نموده است. برای خرید تشک فنری دانلوپ، می‌توانیم به دو مدل «لامبا» و «اسکار» اشاره کنیم.

توجه داشته باشید که انتخاب و خرید تشک فنری دانلوپ، یکی از بهترین انتخاب‌های شما از میان تشک‌های مطرح موجود در بازار می‌باشد و خوابی راحت و آسوده و بدون دغدغه‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس، شما متقاضیان گرامی برای استعلام قیمت، ثبت سفارش و خرید تشک فنری، می‌توانید با مشاوران فروش و پشتیبانی شرکت دانلوپ در ارتباط باشید و یا با مراجعه به تارنمای شرکت دانلوپ، نسبت به دریافت مشاوره رایگان، ثبت سفارش و خرید اقدام کنید.

مشاوران مجموعه دانلوپ، پس از دریافت شماره تماس مشتریان گرامی، با شما تماس خواهند گرفت و در ضمن ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان، تمامی خصوصیات تشک فنری دانلوپ را برای شما تشریح خواهند کرد و در نهایت، با اطمینان کافی می‌توانید نسبت به ثبت سفارش و خرید تشک فنری دانلوپ اقدام فرمایید.

مشاوره خرید تشک فنری : 09122213720

خرید تشک طبی فنری

چیزی که در هنگام خرید کالاهای خواب و تشک‌های استاندارد، بیشتر مورد سوال خریداران محترم قرار می گیرد، این است که آیا تشک خواب، فنر دار است یا بدون فنر؟ آیا طبی است یا خیر؟ در حقیقت، یکی از مورد پسندترین تشک‌های خواب مشتریان، تشک‌های طبی فنری می‌باشد و مشتریان اغلب در بازار کالاهای خواب، به دنبال خرید تشک طبی فنری هستند.

شرکت تولیدی تشک دانلوب، با در نظر گرفتن سلیقه‌ی مخاطبان و انجام تحقیقات گسترده‌ در زمینه‌ی کالاهای خواب، اقدام به تولید تشک‌های طبی فنری استاندارد، در ابعاد و انواع مختلف نموده است. برای خرید تشک طبی فنری دانلوپ می‌توانیم به انواع مدل «تیتان»، «آمیتیس»، «پرستیژ»، «سافایر» و «ویکتوریا» اشاره کنیم. شما مشتریان گرامی می‌توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه، با پشتیبانی فروش شرکت دانلوپ در ارتباط باشید و پس از اخذ مشاوره‌ی رایگان و آشنایی با هر یک از این مدل‌های تشک طبی فنری، نسبت به انتخاب و ثبت سفارش خرید تشک طبی فنری در ابعاد دلخواه‌تان اقدام کنید و در اسرع وقت و با خیالی راحت، تشک طبی فنری اصل تولیدی شرکت دانلوپ را دریافت نمایید و تجربه‌ی یک خواب دل نشین و لذت بخش را کسب کنید.

تشک طبی

مشاوره خرید تشک طبی فنری : 09122213720

خرید تشک پاکت اسپرینگ

شرکت تولیدی تشک دانلوپ، در راستای بهره مندی افراد از خواب مناسب و استراحت عالی، اقدام به تولید تشک پاکت اسپرینگ در سایزهای مختلف و طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و زیبا نموده است. تشک خواب استاندارد پاکت اسپرینگ تولیدی شرکت تشک سازی دانلوپ، در مدل‌های مختلف «استلا»، «آیکون» و «پروکنت»، خواب دلنشین و راحتی را برای شما فراهم خواهد کرد.

تشک پاکت اسپرینگ مدل استلا، یکی از محصولات پرطرفدار تولیدی تشک دانلوپ می‌باشد. تشک پاکت اسپرینگ استلا، بسیار راحت و با کیفیت بوده و در ساختار آن، سیستم فنری پیشرفته و انعطاف پذیر به کار برده شده است. خرید تشک پاکت اسپرینگ مدل استلا، برای افرادی پیشنهاد می‌شود که کمردرد دارند و از ناحیه‌ی کمر، شانه و کتف رنج می‌برند. استفاده از این محصول، باعث می‌شود تا بدن شما حالت طبیعی خود را حفظ کند و خواب خوش و با کیفیتی را برای شما به ارمغان آورد.

مدل دیگر تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ، مدل آیکون این محصول می‌باشد. در تهیه‌ی تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ مدل آیکون، از الیاف ضد آلرژی و باکتری استفاده شده است و لایه آستری آن ضد آلرژی می‌باشد؛ و افرادی که از این مدل تشک دانلوپ برای استراحت و خواب استفاده می‌کنند، جریان گردش خون این افراد تسهیل پیدا می‌کند و خواب لذت بخشی را تجربه خواهند کرد. در کنار این ویژگی، زیبایی و لطافت خاص و طراحی منحصر به فرد تشک پاکت اسپرینک دانلوپ مدل آیکون، باعث شده است تا مشتریان گرامی، در هنگام خرید، این مدل را نیز به سبد خرید خود بیافزایند.

تشک‌های پروکنت، سومین مدل تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ است که در نرمی و انعطاف‌پذیری بی نظیر است و خواب آرام و استراحت با کیفیتی را برای شما به همراه خواهد داشت. تشک‌های پروکنت دانلوپ، دارای رویه پنبه‌ای و نقش دوزی شده می‌باشند و در تولید آن از مواد ضد باکتریال و ضد آلرژی نیز استفاده شده است و در آن جریان هوا مانع از بوگرفتن تشک در اثر تعریق می‌گردد. تشک پاکت اسپرینگ مدل پروکنت، در کنار تمام مزیت‌هایی که دارد، در پیشگیری از دردهای عضلانی و کمر درد، گردن درد، و درد شانه و کتف، مفید می‌باشد و فردی که از این مدل تشک استفاده می‌کند، قطع به یقین خوابی آرام و لذت بخش را تجربه خواهد کرد.

برای خرید تشک پاکت اسپرینگ دانلوپ و مدل‌های استلا، آیکون و پروکنت آن، با طرح و رنگ جذاب و چشم‌نواز، می‌توانید با مشاوران و پشتیبانی فروش شرکت دانلوپ (۹۱۰۱۰۳۸۸-۰۲۱) در ارتباط باشید و با سفارش و خرید تشک پاکت اسپرینگ تولیدی دانلوپ، به زمان استراحت خود کیفیت دهید و خوابی آسوده، راحت و لذت بخش را به خودتان هدیه کنید.

تشک پاکت اسپرینگ دنلوپ

مشاوره خرید تشک پاکت اسپرینگ: 09122213720

درباره تشک پاکت اسپرینگ دنلوپ

خرید تشک تزریق فوم در فنر

تولیدی تشک دانلوپ، با بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در عرصه‌ی صنعت تشک سازی، از تکنولوژی تزریق فوم در فنر برای ساخت و تولید تشک استفاده می‌کند. تشک‌های طبی که با فناوری تزریق فوم در فنر ایجاد شده‌اند، در پیشگیری از تشدید کمر درد و بهبود درد کمر ناشی از دیسک کمر کاربرد دارند و به ثابت نگه داشتن ستون فقرات و جلوگیری از دردهای ناشی از آن کمک می‌کنند. از انواع مدل تشک‌های تزریق فوم در فنر می‌توانیم به پنج مدل «ورتو»، «ویسمر»، «مدیکال»، «بامبو» و «بامبوپلاس» اشاره کنیم. این نوع از تشک‌های طبی تزریق فوم در فنر، از الیاف ضد آلرژی و پارچه رویه گردبافت اسپشیال تهیه شده است. همچنین، هسته مرکزی آن، بلوک تزریق فوم متشکل از سیستم فنر بونل است.

برای آشنایی بیشتر و کسب اطمینان از جنس و طرح و کیفیت انواع تشک تزریق فوم در فنر و شناخت این نوع از تشک‌ها و خاصیتی که دارند، می‌توانید با مشاوران شرکت دانلوپ در ارتباط باشید و با حضور در تارنمای دانلوپ به آدرس «danloop.com»، درخواست مشاوره رایگان خود را با موضوع خرید تشک تزریق فوم در فنر ثبت کنید. مسئول پشتیبانی فروش، مشاوران و متخصصان فعال در شرکت، به محض دریافت اطلاعات تماس متقاضیان گرامی، با شما تماس خواهند گرفت و با تشریح انواع تشک تزریق فوم در فنر، شما در داشتن انتخابی مناسب راهنمایی خواهند کرد. در نهایت، پس از انتخاب تشک دانلوپ مدل دلخواه خود، می‌توانید نسبت به ثبت سفارش و خرید آن اقدام کنید و خواب با کیفیتی را برای خود و خانواده‌تان تضمین نمایید. همچنین میتوانید از طریق دکمه های زیر بصورت مستقیم با مشاوران شرکت در تماس باشید.

مشاوره خرید تشک تزریق فوم در فنر : 09122213720

درباره تشک تزریق فوم در فنر

خرید تشک مهمان

همانطور که دوست داریم در زمانی که در جایی به عنوان مهمان اقامت داریم، از تشک‌های استاندارد و خوشخوابی برای رفع خستگی خود استفاده کنیم، به همین ترتیب، مهمانان ما نیز دوست دارند از تشک‌های با کیفیتی برای خواب خود استفاده کنند. به همین دلیل، خانواده‌ها اغلب برای رفاه مهمانان خود، به دنبال خرید تشک‌های خوشخوابی هستند که در عین با کیفیت بودن و داشتن اصالت، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز داشته باشد. بنابراین، ما در شرکت تشک سازی دانلوپ، محصول ویژه‌ای را تحت عنوان تشک مهمان و سفری تولیدی دانلوپ را به شما پیشنهاد می کنیم.

در حقیقت، باید به این نکته نیز توجه کنید که تشک‌های مهمان و سفری یا همان تشک‌های مسافرتی، تشک‌هایی سبک، قابل حمل، با کیفیت و ارزان قیمت می‌باشد که شرکت دانلوپ، اقدام به تولید و عرضه‌ی این محصول به باراز نموده است. شما مشتریان گرامی، برای تهیه و خرید تشک مهمان استاندارد و اصلی، می‌توانید با مراجعه به تارنمای شرکت دانلوپ و تماس با پشتیبانی شرکت، پس از استعلام گرفتن در مورد قیمت، طرح و رنگ و کیفیت این نوع از تشک‌های مهمان و سفری دانلوپ، نسبت به ثبت سفارش و خرید این کالا اقدام فرمایید.

راهنمای خرید تشک مهمان

مشاوره خرید تشک مهمان : 09122213720

راهنمای خرید تشک مهمان

خرید تشک خوشخواب از کارخانه

در هنگام خرید کالاهای خواب و انواع تشک‌های خوشخواب طبی، فنری، مهمان و غیره، آنچه که برای مشتری اهمیت دارد، کیفیت و اصالت این کالاهای خواب می‌باشد. اما تشخیص اینکه کدام یک از تشک‌های موجود در بازار از اصالت واقعی و کیفیت مناسب برخوردار هستند، برای مشتریان دشوار می‌باشد. به همین دلیل، شرکت دانلوپ، برای اطمینان خاطر مشتریان خود، شرایطی را فراهم نموده است تا به صورت مستقیم و بدون واسطه، اقدام به خرید تشک خوشخواب از کارخانه دانلوپ نمایند. توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه کالاهای خواب از کارخانه تشک سازی دانلوپ، علاوه بر اینکه اصالت و کیفیت کالای تحویل شده را ضمانت می‌کند و اطمینان خاطر مشتریان را به همراه دارد؛ در هزینه خرید نیز برای مشتریان گرامی ارزان‌تر بوده و نسبت به خرید غیر مستقیم از بازار نیز مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

بنابراین، خرید تشک خوشخواب از کارخانه را به خاطر بسپارید و در هنگام خرید، با مراجعه به سایت کارخانه تشک سازی دانلوپ و تماس با پشتیبانی فروش این شرکت، نسبت به استعلام قیمت و طرح و رنگ و ثبت سفارش و خرید مستقیم و بدون واسطه‌ی محصول خواب مورد نظر خود اقدام فرمایید. شما میتوانید از طریق دکمه های زیر بصورت مستقیم با مشاوران شرکت در تماس باشید.

جمع بندی خرید انواع تشک دانلوپ

شرکت تولیدی تشک دانلوپ، با استفاده از فناوری نوین جهانی در عرصه‌ی صنعت تولیدی کالاهای خواب و تشک سازی، با بهره‌مندی از بهترین کادر تخصصی و مجرب در کشور، اقدام به تهیه، تولید و فروش انواع تشک‌های خوشخواب در مدل‌های مختلف طبی، طبی فنری، پاکت اسپرینگ، تزریق فوم در فنر، تشک مهمان و انواع مختلف تشک‌های استاندارد و خوشخواب نموده و در بازار کالاهای خواب عرضه کرده است.

علاقه‌مندان و متقاضیان خرید انواع کالاهای خواب و تشک‌های استاندارد و با کیفیت، می‌توانند از طریق تماس با پشتیبانی فروش شرکت تولیدی دانلوپ و یا با حضور در سایت شرکت دانلوب، نسبت به ثبت مشاوره رایگان در زمینه‌ی خرید انواع تشک خوشخواب دانلوپ اقدام کنند. مشاوران شرکت دانلوپ، پس از دریافت اطلاعات تماس هر یک از مشتریان گرامی، با شما تماس خواهند گرفت و مشاوره‌ی تخصصی کامل و جامعی را در مورد هر یک از این مدل‌های طبی تشک‌های خوشخواب تولیدی شرکت دانلوپ در اختیار شما قرار خواهند داد. در نهایت، شما پس از دریافت این مشاوره‌ی رایگان و دریافت راهنمایی در زمینه خرید تشک خوشخواب دانلوپ و کسب اطمینان از محصولات با کیفیت و استاندارد تولیدی تشک دانلوپ، می‌توانید نسبت به انتخاب محصول مورد نظر، ثبت سفارش و خرید انواع تشک دانلوپ اقدام فرمایید و کالای مورد نظر خود را مستقیما و بدون واسطه از کارخانه تشک دانلوپ دریافت کنید و خواب خوش، با کیفیت و لذت بخشی را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید.

مشاوره خرید تشک دانلوپ (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : 09122213720

تلفن واحد فروش کارخانه : 91010388-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *