تشک خوشخواب از کجا بخرم | بهترین برندهای تشک ایرانی

تشک خوشخواب از کجا بخرم | بهترین برندهای تشک ایرانی

اگر قصد خرید یک تشک خوشخواب را دارید حتما در جستجوی خود در گوگل از جملاتی همچون تشک خوشخواب از کجا بخرم، تشک خوب چی بخرم یا کدام مارک تشک بهتر است استفاده کرده اید تا به خواسته تان برسید.
ما در این مقاله پاسخ پرسش های شما را آماده کرده ایم، در نهایت اگر پاسخ سوالات شما در اینجا نبود و یا ابهامی در خرید تشک یا مقایسه بین انواع تشک های بازار داشتید میتوانید از طریق دکمه زیر مشاوره رایگان خرید بهترین نوع تشک را از کارشناسان ما داشته باشید. ما با اشتیاق و افتخار آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

 

مشاوره رایگان خرید تشک دنلوپ

انواع تشک های موجود در بازار

تشک فنری یا تشک طبی فنری بونل

تشک‌های فنری که به آن بونل هم میگویند از قدیمی‌ترین تشک‌های موجود می‌باشند. تشک فنری از فنر تشکیل شده است اما سوال اینجاست که از چه فنری؟
فنر‌های این مدل متصل به هم بوده و در هنگام خواب حالت ارتجاعی داشته و احساس نرمی را منتقل میکند. در واقع تشک های فنرمتصل برای تشک یک نفره بسیار خوب است اما بعلت تکان های مکرر در هنگام خواب و غلت زدن برای تشک دونفره زیاد توصیه نمیشود. اما این مسئله همیشه هم صادق نیست چون با وجود فنرهایی که به آن فنر میکرو میگویند این مسئله هم مرتفع شده است.

تشک‌ فنر میکرو (Micro Bonnel Springs)

تشک های فنر میکرو بدلیل وجود دهانه کوچکتر در فنرها و تراکم بیشتر در تعداد آن از انتقال ارتعاشات ناشی از تکان و جابجایی جلوگیری کرده و آنرا به حداقل ممکن میرساند. بطور معمول تشک‌های فنر متصل در ابعاد ۱۶۰ در ۲۰۰ دارای ۲۲۰ عدد فنر میباشند اما این عدد در فنر میکرو به ۳۸۰ عدد فنر هم میرسد.

لیست قیمت تشک‌های فنر متصل

تشک طبی یا تمام اسفنجی دارای مموری فوم

تشک‌های طبی اصولا اسکلت اسفنجی داشته و از فنر در ساخت آن استفاده نشده است. اما در برخی از انواع تشک ها استثناعا به منظور راحتی بیشتر از فنرهای ۳ سانتی در زیر اسفنج استفاده شده است. باور اینکه چرا به این نوع از تشک ها، تشک طبی میگویند برای این است که اکثرا در بیمارستان ها از آن استفاده شده است اما در واقعیت الزاما تشک های طبی اسفنجی، طبی نیستند بلکه بسته به وزن و سن افراد این تشک ها انتخاب میشود.
مهمترین حسن تشک مموری فوم شکل گرفتن بدن براساس وزن افراد، نوع اسفنج و برگشت آن به حالت اولیه پس از خواب میباشد. برای انتخاب آن میتوانید با فشار بر روی تشک آنرا امتحان کنید. تشک های مرغوب پس از مدت کوتاهی به حالت اولیه برمیگردد.

تشک فنر منفصل یا فنر پاکتی ( پاکت اسپرینگ)

در فرآیند تولید تشک های فنرمنفصل بعلت استفاده زیاد از قطعات منفصل در ساخت آن از تکنولوژی بالایی استفاده میشود. این نوع تشک را در بازار میتوان به اسامی تشک طبی فنری فنر منفصل، پاکت اسپرینگ یا فنر پاکتی هم میشناسند. در این نوع تشک ها فنرها بصورت جدا و در کنار هم در پاکت هایی که لایه‌های اسفنج دور آن است قرار میگیرند. برای همین در هنگام غلت زدن یا تکان خوردن، احساس تکان از تشک منتقل نمیشود و راحتی و دوام آن پابرجاست.

بنابراین گروه بندی تشک خوشخواب را میتوان در تشک های طبی که معمولا توسط پزشکان توصیه میشود و تشک فنری که برای افراد سنگین وزن پیشنهاد میشود و تشک پاکت اسپرینگ که پرطرفدار و باکیفیت بوده و در هنگام خواب تکان نمیخورد و شکل بدن هرکس را به خود میگیرد تقسیم بندی کرد.

ویژگی تشک‌های خوب ایرانی و خارجی

کیفیت ساخت تشک

کیفیت ساخت تشک از این جهت بسیار حائز اهمیت است که ما در طول عمر خود حداقل یک سوم آنرا در حالت خواب بسر میبریم، از همین رو انتخاب بهترین برند تشک خوشخواب با کیفیت و استاندارد از مهمترین اقداماتیست که شما باید انجام دهید.

الیاف و پارچه به کاررفته

کیفیت پارچه تشک از مواردیست که باید به آن توجه کرد. چون در هنگام خواب پوست شما بصورت مداوم با تشک در تماس است باید از تشکی با الیاف ضد حساسیت استفاده شود.

ضمانت و گارانتی

گارانتی محصول گویای تضمین و کیفیت آن است. هر چه مدت زمان گارانتی تشک بیشتر باشد میتوان گفت تولیدکننده با کیفیت بالاتری آن تشک را تولید کرده است.

ارتفاع یا قطر تشک

درصورتیکه وزن بالایی دارید بهتر است از تشک هایی با قطر بالای ۲۵ سانت استفاده کنید که بهترین حالت آن ۲۹ تا ۳۳ سانت میباشد. توجه کنید که تشک ارزان معمولا از ارتفاع کمتری برخوردار بوده و برای همه وزن ها مناسب نمیباشد.

سایز تشک‌ ها

طول تشک ها ثابت بوده و ۲۰۰ سانت میباشد. اما عرض آن متغیر بوده و از ۹۰ تا ۲۰۰ سانت موجود میباشد.

تشک خوشخواب از کجا بخرم ؟

شما میتوانید جهت خرید انواع تشک خوشخواب از سایت های فروش آنلاین تولیدکنندگان تشک بصورت مستقیم خرید نمایید. گروه تولیدی تشک دنلوپ نیز درجهت سهولت شما در انتخاب و خرید انواع تشک اقدام به راه اندازی این سایت فروشگاهی نموده است. هم اکنون میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر وارد قسمت فروشگاه محصولات شرکت دنلوپ شده و پس از انتخاب محصول موردنظر اقدام به ثبت و خرید آنلاین آن نمایید.

 

سفارش و خرید | فروشگاه محصولات دنلوپ

کدام مارک تشک بهتر است؟

بهترین تشک ها دارای فنرهای قوی، استاندارد و متناسب با وزن بوده و پوشش کامل بدن بخصوص در ناحیه ستون فقرات را فراهم میکند. علاوه بر این نوع استحکام، نوع پارچه تشک، نحوه دوخت و بسته بندی تشک و ارائه ضمانت نامه معتبر شرکتی از راه های اصلی شناخت اصالت برند تشک و کیفیت آن می باشد.

تشک ایرانی بخرم یا خارجی ؟

درست است که شرکت های خارجی تولیدکننده تشک از سابقه ای طولانی تر نسبت به تولیدکنندگان داخلی برخوردارند اما شرکت های برند تشک معتبری هم در این مدت در ایران اقدام به تولید و عرضه انواع تشک های مرغوب و باکیفیت نموده اند که از بهترین این شرکت ها میتوان به شرکت تولید تشک دنلوپ، رویا، رویال و وگال اشاره نمود.
بنابراین برای خرید یک تشک خوشخواب مناسب بهتر است علاوه بر دقت در کیفیت و اصالت آن، به برند و اعتبار فروشگاهی که میخواهید از آن خرید نمایید نیز توجه کنید.

معرفی بهترین برندهای تشک ایرانی

۱. تشک دنلوپ

کارخانه تشک خوشخواب دنلوپ یکی از مشهورترین برندهای تشک طبی و کالای خواب در ایران است که با سابقه ا‌ی طولانی‌ توانسته ویژگی‌های منحصر به ‌فردی از کیفیت را در بازار تشک ارائه دهد. اصول مشتری مداری از قواعد اصلی این مجموعه بوده و همیشه در راستای جلب رضایت مشتریان خود قدم برمیدارد.
کارخانه تشک دنلوپ از ابتدای شروع به فعالیت خود استفاده از بهترین متریال موجود در تولید تشک خوشخواب را در برنامه تولید خود قرار داده و در حال حاضر یکی از مطرح ترین برندهای موجود در ایران در عرصه تولید انواع مدل های تشک طبی فنری خوشخواب و تشک طبی خوشخواب میباشد.
این شرکت با سابقه ای درخشان و استفاده از جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید توانسته است بهترین تشک های خوشخواب را در ایران با ضمانت بلند مدت تولید و به مشتریان خود عرضه نماید.

 

سفارش و خرید | فروشگاه محصولات دنلوپ

۲. تشک وگال

این تشک محصول مشترک ایران و ترکیه بوده و۷۰ درصد آن در در کارخانه شرکت تشک وگال تولید میشود. این شرکت دارای بیش از ۲۵ مدل تشک در سه تا پنج سایز اصلی میباشد.

۳. تشک رویال

این شرکت از سال ۱۳۷۲ شروع به کار کرده و از تولیدکنندگان بنام تولید تشک داخلی میباشد. اما متاسفانه در بازار نمونه های فیک و تقلبی آن زیاد دیده میشود به همین جهت کارخانه تشک رویال برای هر محصول تشک تولید شده یک شماره سریال منحصربه فرد درنظر گرفته است تا خریداران از اصل بودن آن اطمینان یابند.

۴. تشک رویا

شرکت تشک رویا از سال ۱۳۶۳ شروع به کار کرده و با پیشرفته‌ترین تجهیزات و دانش فنی روز دنیا توانسته است تشک‌های باکیفیتی را از نوع فنرمنفصل (پاکتی)، فنری و اسفنجی تولید و به بازار عرضه نماید.

 

برای خرید تشک های فنری دنلوپ می‌توانید از سایت ما تشک خود را انتخاب و سفارش دهید. سفارش‌هایی که از سایت دنلپ ثبت و خریداری شده، با ارسالی رایگان به آدرس شما فرستاده می شود. البته برای خرید حضوری نیز می‌توانید به نمایشگاه دائمی فروشگاه دنلپ که این محصولات را ارائه می‌دهد، مراجعه کرده، همه مدل‌های تشک دنلپ را امتحان و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 
توسط |1401-09-01T21:00:22+03:30۲۳ام آبان, ۱۴۰۱|خرید تشک|بدون دیدگاه
0 0 رای ها
امتیاز به این محصول
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عنوان