بورس کالای خواب تهران 🌟 معرفی کالای خواب دانلوپ

کالای خواب

در زندگی نوین، خواب باکیفیت و داشتن استراحت مناسب، برای افزایش بهره‌وری و رفع خستگی ناشی از فعالیت‌های فراوان اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین، داشتن کالای خواب مناسب، به یکی از ضرورت‌های زندگی نوین تبدیل شده است. تا جایی که افراد حاضرند برای داشتن یک خواب ساده و باکیفیت، با صرف هزینه هنگفت، کالای خواب مناسبی را خریداری نمایند؛ اما تجربه ثابت کرده است که تنها صرف هزینه فراوان و خرید کالاهای خواب گران‌قیمت، به خواب راحت افراد کمکی نمی‌کند. افراد، باید قبل از انتخاب و خرید هر نوع کالای خواب، با مشاوران و متخصصان مجرب در این زمینه، مشورت بگیرند تا بتوانند با اخذ بهترین تصمیم، بهترین کالای خواب را خریداری نمایند.

گروه تولیدی دانلوپ، با در نظر گرفتن اهمیت خواب باکیفیت افراد، از مشاوران با تجربه و متخصصان ماهری بهره گرفته است؛ تا مشتریان گرامی پیش از صرف هزینه هنگفت و پیش از هر خریدی بتوانند به صورت کاملاً رایگان از خدمات مشاوره‌ای مشاوران تولیدی دانلوپ بهره‌مند گردند و با خیالی آسوده، اقدام به انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

در حقیقت، گروه تولیدی دانلوپ، به عنوان یکی از بهترین برندهای کالای خواب در کشور و تولید کننده باکیفیت‌ترین انواع تشک‌ها، اقدام به ثبت خدمات مشاوره‌ای رایگان نموده است. تولیدی کالای خواب دانلوپ، با بهره‌گیری از برترین مشاوران خرید و فروش کالای خواب در سراسر کشور؛ در راستای راهنمایی شما جهت خرید مناسب، مقرون به صرفه و داشتن رضایت از محصول خریداری شده، بدون دریافت هزینه و به صورت کاملا رایگان، اقدام به مشاوره قبل از انتخاب و خرید نموده است.

برای دریافت مشاوره رایگان با بهترین مشاوران سطح کشور در زمینه انتخاب و خرید کالای خواب مناسب، می‌توانید به سه روش اقدام کنید و لبخندی رضایت‌بخش را به چهره خود هدیه نمایید. در واقع، مشاوران و متخصصان ماهر گروه تولیدی دانلوپ، با در نظر گرفتن شرایط یاد شده مشتریان گرامی، به صورت رایگان و با هدف کسب رضایت مشتریان، شما را در انتخاب بهترین محصول و کالای خواب و بهترین تشک‌های طبی و غیرطبی کمک خواهند کرد.

 

مشاوره خرید کالای خواب (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱

 

معرفی کالای خواب دانلوپ

با توجه به اهمیت داشتن یک خواب راحت، انتخاب کالای خواب مناسب اهمیت فراوانی پیدا می‌کند. ما در این مطلب، با در نظر گرفتن اهمیت خرید بهترین کالای خواب، قصد داریم که به صورت مختصری، محصولات گروه تولیدی دانلود را در قالب جدول شماره یک به شما خریداران گرامی معرفی نماییم.

 

جدول (۱): معرفی انواع و اقسام کالاهای خواب گروه تولیدی دانلوپ و مدل‌های موجود و امکان ثبت مشاوره رایگان

 

ردیف

نوع کالای خواب  تولیدی دانلوپ

توضیحات کالای خواب تولیدی دانلوپ

امکان مشاوره رایگان کالای خواب

۱

انواع تشک‌های فنری دانلوپ دارای انواع مدل‌های:

«آمیتیس»،  «پرستیژ»، «تیتان»، «سایفایر» و «ویکتوریا»

ثبت درخواست مشاوره رایگان در دانلوپ

۲

انواع تشک‌های تزریق فوم در فنر دانلوپ دارای انواع مدل‌های:

«بامبو»، «بامبو پلاس»، «ویسیر»، «مدیکال» و «ورتو»

ثبت درخواست مشاوره رایگان در دانلوپ

۳ انواع تشک‌های فنر پاکت اسپرینگ دانلوپ

دارای انواع مدل‌های:

«آیکون»، «استلا» و «پروکنت»

ثبت درخواست مشاوره رایگان در دانلوپ

۴

سایر تشک‌های تولیدی دانلوپ

دو نوع دیگر از تشک‌های تولیدی کارخانه دانلوپ:

«تشک مهمان» و «تشک سفری الیافی»

ثبت درخواست مشاوره رایگان در دانلوپ

۵ محافظ ضد آب تشک دانلوپ

دو نوع از محافظ ضد آب تشک تولیدی کارخانه دانلوپ:

«محافظ تشک دیواره‌دار دانلوپ» و «محافظ تشک کش‌دار دانلوپ»

ثبت درخواست مشاوره رایگان در دانلوپ

۶ انواع باکس تشک دانلوپ

دو نوع از باکس‌های تشک تولیدی کارخانه دانلوپ:

«باکس مخمل دانلوپ» و «باکس ساده دانلوپ»

ثبت درخواست مشاوره رایگان در دانلوپ

۷ انواع بالشت دانلوپ سه نوع از بالشت‌های تولیدی کارخانه دانلوپ:

«بالشت مموری کلاسیک»، «بالشت مموری پروانه» و «بالشت پر و الیاف میکرو»

ثبت درخواست مشاوره رایگان در دانلوپ

 

شما می‌توانید برای تصمیم‌گیری جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد هر محصول، با مشاوران گروه تولیدی کالای خواب دانلوپ تماس بگیرید؛ و یک عمر از حس رضایت ناشی از تجربه یک انتخاب خوب و هدفمند، لذت ببرید. توجه داشته باشید؛ که شما خریداران گرامی کالاهای خواب، برای انتخاب و خرید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات در زمینه کالای خواب، می‌توانید به صورت رایگان از خدمات مشاوره‌ای گروه تولیدی دانلوپ بهره‌مند شوید.

خرید تشک طبی

کافی است وارد سایت دانلوپ شوید و اقدام به ثبت مشاوره رایگان از طرق دکمه های زیر نمایید؛ در قدم بعدی، مشاوران گروه تولیدی دانلوپ، در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت؛ و با توجه به نیاز شما، بهترین راهنمایی‌ها را در جهت خرید بهترین و مقرون به صرفه‌ترین کالا ارائه خواهند کرد.

 

مشاوره خرید کالای خواب (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱

 

تجربه خرید خاطره‌انگیز کالای خواب استاندارد با بهره‌مندی از مشاوره رایگان مشاوران تولیدی دانلوپ

فرسودگی جسمی و ذهنی ناشی از انجام فعالیت‌های فراوان روزانه در محل کار و فعالیت؛ موجب شده تا افراد در هنگام خواب و استراحت، بهترین مکان و مناسب‌ترین کالای خواب را برای استراحت روزانه خود استفاده کنند؛ و به همین منظور، داشتن بهترین و با کیفیت‌ترین کالای خواب، در هر خانه و کاشانه‌ای بیشتر از پیش احساس می‌شود. در صورتی که کالای خواب، از استانداردهای لازم برخوردار باشد و متناسب با شرایط افراد تولید شده باشد؛ آنگاه قطعا استراحت و خواب نیز دلنشین و با کیفیت خواهد شد. به همین منظور، افراد پیش از انتخاب و خرید محصولات مربوط به کالای خواب، باید شناخت کافی نسبت به این مجموعه عظیم داشته باشند؛ تا بتوانند کالای خواب استانداردی را انتخاب و خریداری نمایند. اگر مشتریان گرامی بخواهند مجموعه عظیم تولیدات کالای خواب را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند، قطعا زمان زیادی از آنها گرفته خواهد شد؛ و در نهایت نیز ممکن است با یک انتخاب اشتباه، هم هزینه خود را دور ریخته باشند؛ و هم در اثر استفاده از کالای خواب غیر استاندارد، خستگی ناشی از فعالیت آنها به خوبی از تن و ذهن‌شان بیرون نخواهد رفت و خواب مناسبی نخواهند داشت. به همین منظور، پیشنهاد می‌کنیم که پیش از انجام هر گونه فعالیتی جهت آشنایی با مجموعه عظیم کالاهای خواب تولیدی داخل و خارج؛ ابتدا به مشاوران و متخصصان ماهر گروه تولیدی دانلوپ در زمینه کالای خواب اعتماد کنید.

گروه تولیدی دانلوپ، با بهره گرفتن از بهترین گروه مشاوران متخصص و ماهر؛ بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه جانبی و به صورت کاملا رایگان، اقدام به انجام مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید محصولات و کالاهای خواب نموده است. شما عزیزان و مشتریان دوست داشتنی، می‌توانید با ورود به سایت دانلوپ و ثبت درخواست مشاوره رایگان؛ از خدمات مشاوره‌ای گروه مشاوران متخصص تولیدی کالای خواب دانلوپ بهره‌مند گردید.

شما دوستان عزیز و مشتریان گرامی می‌توانید پس از دریافت مشاوره کاملا رایگان از مشاوران و متخصصان گروه تولیدی دانلوپ؛ انتخاب راحت و استانداردی را در زمینه خرید بهترین کالای خواب داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.

قیمت خرید و نحوه سفارش محصولات و کالای خواب تولیدی دانلوپ

انواع و اقسام کالاهای خواب مخصوصاً تشک‌های طبی، توسط کارخانه کالای خواب دانلوپ، تولید می‌گردد؛ این کالاهای خواب تولیدی دانلوپ، نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار و فروشگاه‌های عرضه‌کننده کالاهای خواب، از کیفیت بالاتر، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار هستند؛ تولیدی کالای خواب دانلوپ، با در نظر گرفتن سلایق مختلف مشتریان، اقدام به تولید انواع محصولات خواب (از جمله مدل‌های مختلف تشک) در ابعاد و اندازه‌های دلخواه و رنگ‌بندی متفاوت، نموده است.

برای انتخاب و سفارش نوع کالای خواب درخواستی با توجه به شرایط خود، می‌توانید با مشاوران و متخصصان ماهر گروه تولیدی دانلوپ در تماس باشید؛ سپس، با انتخاب کالای خواب مورد نظر، سفارش خود را با خیالی آسوده، ثبت نمایید. همچنین، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دانلوپ، اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول نمایید.

 

مشاوره خرید کالای خواب (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱

 

بورس کالای خواب تهران

می‌دانیم که منظور از ایجاد بورس برای هر کالا، بهره‌مندی از شیوه مدیریتی ریسک می‌باشد؛ و در راستای کاهش مخاطرات ناشی از تغییرات قیمتی و تغییرات کیفیتی کالا صورت می‌گیرد. اما، بورس کالا، مکانی سازمان یافته برای انجام معامله و داد و ستد کالاهای مختلف می‌باشد. در این مکان سازمان یافته، آنچه که اهمیت دارد، خرید و فروش محصولات مورد نظر است. یکی از این محصولات، کالاهای خواب می‌باشد. بنابراین، می‌توان گفت که بورس کالای خواب، بازاری قانونمند و رسمی است که به منظور خرید و فروش انواع و اقسام کالاهای خواب مربوط به شرکت‌های مختلف تشکیل می‌شود؛ از مراکز اصلی بورس کالای خواب در تهران، می‌توانیم به «بازار عبدل آباد» و «بازار مولوی» اشاره کنیم. همچنین، برای تهیه کالای خواب می‌توان از طریق اینترنت و خریدهای آنلاین نیز بهره برد؛ و از فروشگاه‌های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیک (مثل دی‌جی‌کالا)، خرید خود را انجام داد.

 

بورس کالای خواب تهران

 

به طور کلی، در جدول شماره دو، به برخی از فروشگاه‌های عرضه کننده کالای خواب تهران و آدرس و شماره تماس آنها اشاره می‌کنیم:

جدول (۲): معرفی برخی از فروشگاه‌های کالای خواب در تهران

 

ردیف

اسامی فروشگاه‌های کالای خواب در تهران آدرس برخی از فروشگاه‌های کالای خواب تهران شماره تماس فروشگاه

۱

مرکز تولید کالای خواب دانلوپ اتوبان تهران قم – بعد از فرودگاه امام خمینی شهرک صنعتی شمس آباد – بلوار بوستان – گلبن ۱۹، مرکز تولید و فروش کالای خواب دانلوپ ۰۲۱۵۶۲۳۳۳۰۶

۲

فروشگاه تشک دنلپ

بالاتر از چهار راه یافت آباد، خیابان مشفق کاشانی، جنب باربری پایتخت، فروشگاه تشک دنلپ ۰۹۱۲۳۰۱۳۷۹۴

۳

نمایندگی مرکزی دانلوپ دلاوران، چهار راه آزادگان، خیابان آزادگان جنوبی، پلاک ۱/۱۷ ۰۲۱۷۷۸۹۹۸۵۴

۰۹۱۲۱۱۹۸۹۷۱

۴

کالای خواب ورونیکا

اتوبان ستاری، نبش پیامبر مرکزی‌، مجتمع تجاری کوروش‌، طبقه اول، واحد 19

۰۲۱۴۴۹۷۱۲۷۴

۵

کالای خواب به خواب

خیابان مولوی، میدان محمدیه، جنب بانک سپه، کوچه شیرخدا، پلاک ۸

۰۲۱۵۵۵۷۱۰۳۱

۶

فروشگاه کالای خواب آیدا

بازار تهران، خیابان بازار کفاش‌ها، خیابان سبزه میدان

۰۲۱۵۵۸۱۰۱۶۶

۰۲۱۵۵۸۱۰۱۶۶

۷

کالای خواب رامیلا مولوی، خیابان پیرمردای، کوچه درخشان مدرسه پیرمرادی، طبقه دوم ۰۹۳۳۶۰۰۱۷۳۷

۸

کالای خواب به‌خواب

خیابان مولوی، میدان محمدیه، جنب بانک سپه، کوچه شیرخدا، پلاک۸ ۰۲۱۵۵۵۷۱۰۳۱
۹ کالای خواب لایکو خیابان ستارخان، خیابان شادمان، انتهای خیابان ذوالفقاری، خیابان سیادت، پاساژ مفید، طبقه همکف، پلاک ۲۷

۰۲۱۶۶۵۵۸۵۸۲

۱۰ فروشگاه کالای خواب آزادگان میدان رسالت، خیابان سلمان طرقی، خیابان هفتم آذر، نبش یکم غربی

۰۲۱۷۷۸۹۴۸۷۲

۱۱

فروشگاه کالای خواب سایلاو عبدل آباد، سی متری مطهری، نبش کوچه ۳۸ ۰۹۳۶۳۳۳۳۵۵۱

۱۲

کالای خواب آریا

چهار راه مولوی، خیابان صاحب جمع، کوچه شهرداری، پلاک ۳۷

۰۹۱۰۱۰۰۰۰۶۰

۱۳ کالای خواب آریانا مولوی، خیابان اردستانی، بین خیابان آتش نشانی و خیابان رئیس عبداللهی، پاساژ روحی، زیرزمین دوم شرقی، پلاک ۲۱۴

۰۲۱۵۵۵۸۶۸۳۸

۰۹۱۲۳۰۴۶۶۵۹

۱۴

کالای خواب آسنا

مولوی، خیابان رئیس عبداللهی، بین خیابان اردستانی و مجید، بازارچه پرده سابق ۰۹۳۶۱۴۴۳۱۸۲
۱۵ کالای خواب خوشخواب صادقیه

صادقیه ، خیابان سازمان آب، نبش پاساژ مهرگان،

۰۲۱۴۴۲۲۹۵۴۴

 

در بازارهای ویژه کالای خواب، اصولا انواع و اقسام بهترین مارک‌های مختلف کالای خواب، از جمله کالاهای خواب گروه تولیدی دانلوپ نیز دیده می‌شود. تولید کنندگان زیادی کالاهای خواب خود را در بازار بورس کالای خواب تهران و در فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌کنند؛ توجه داشته باشید که در این بازارها، قیمت‌گذاری هر مدل از کالاهای خواب؛ بسته به عرضه و تقاضای آنها و توافق ایجاد شده بین خریداران و فروشندگان در محیطی رقابتی شکل می‌گیرد.

 

جمع‌بندی

به عقیده فعالان عرصه کالای خواب، افراد برای داشتن یک خواب راحت و باکیفیت و رفع خستگی ناشی از فعالیت‌های فراوان؛ باید در یک مکان آرام بر روی تشک‌های استاندارد استراحت کنند و از بالشت‌های مناسب بهره بگیرند؛ تا در کنار حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از کمر درد، گردن درد، کتف درد و غیره، خواب راحت و باکیفیتی داشته باشند. به همین دلیل، پیش از خرید هر نوع کالای خواب، بهتر است که با مشاوران و متخصصان حرفه‌‎ای و ماهر در این زمینه مشورت کنید؛ سپس، اقدام به خرید کالای خواب مورد نظر کنید. چرا که بهره‌مندی مشتریان کالای خواب، از گروه متخصصی از مشاوران باتجربه و مجرب در زمینه کالای خواب؛ به آنها کمک خواهد کرد تا به یک انتخاب عالی و مفید داشته باشند و بدون پشیمانی، از خرید خود لذت ببرند. به همین دلیل، گروه تولیدی دانلوپ، جهت مشاوره و راهنمایی حرفه‌ای قبل از انتخاب و خرید محصولات و کالاهای خواب؛ بدون دریافت هزینه و به صورت کاملا رایگان، در خدمت شما خواهد بود و بهترین مشاوره‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید بسته به شرایط خود، بهترین کالای خواب را سفارش دهید.

شما می‌توانید با ورود به سایت گروه تولیدی کالای خواب دانلوپ، اقدام به ثبت درخواست مشاوره رایگان نمایید؛ و یا با گروه مشاوران مجموعه دانلوپ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی رایگان در زمینه خرید محصولات و کالاهای خواب دانلوپ بهره‌مند گردید.

در نهایت، پس از دریافت رایگان مشاوره خرید کالای خواب از مشاوران مجرب و باتجربه گروه تولیدی دانلوپ، با خیالی آسوده از فروشگاه مورد نظرتان خرید کنید و پس از دریافت محصول مدنظر، در زمان استراحت‌تان، خواب راحت و باکیفیتی را تجربه نمایید.

 

 

مشاوره خرید کالای خواب (واتساپ)

تلفن پشتیبانی، مشاوره و ثبت سفارش : ۰۹۱۲۲۲۱۳۷۲۰

تلفن واحد فروش کارخانه : ۵۶۲۳۳۳۰۶-۰۲۱